مرجع خبري رئال مادريد : ایکر کاسیاس بدترین روزهای دوران 15 ساله فوتبال خود را تجربه می کند. هو شدن توسط برنابئو بدترین روزهای او را رقم زد. به همین علت بحث ها این روزها بیش از همیشه در مورد او داغ است. البته ایکر همچنان حامیان زیادی در میان رئالی ها دارد که البته به اندازه منتقدانش پر سر و صدا نیستند.

دروازه بان رئال به شدت ناراحت است . چهره اش پس از بازی این را نشان می داد. او خودش تقصیر را پذیرفت و از هواداران تشکر کرد. او می داند که از زمان فصل آخر مورینیو همه نگاه ها به اوست.او می داند که در بهترین سطحش نیست اما حقیقت این است که رئال در این فصل روی هیچ کدام از گلهای دریافتقی مقصر نبوده است.

رختکن رئال هم می گوید که کاسیاس روی هیچ کدام از گلهای اتلتیکو مقصر نبود. آنچلوتی پس از بازی گفت که روی گلها هیچ تقصیری بین گردن او نبوده است. هیچ کدام از هم تیمی های ایکر هم او را مقصر نمی دانند.

درست است که ایکر در فینال لیگ قهرمانان و در جام جهانی اشتباهاتی داشت اما خودش باور دارد که به مرور زمان به روزهای خوبش باز خواهد گشت. او می داند که می تواند با بسته نگه داشتن دروازه اش شرایط را عوض کند.

سال گذشته ایکر شرایط وحشتناکی را تجربه کرد. او در حالی در هر بازی حذفی بازی می کرد که گمان می کرد این اخرین بازی فصلش خواهد بود. همین قضیه باعث شد که او بیش از پیش به هم بریزد.

فردا در برنابئو رئال بهع مصاف بازل می رود. آنچلوتی به دنبال تغییر دروازه بان و سیتسم چرخشی نیست. به همین خاطر لوپز را فروخت. خیلی بعید خواهد بود که ایکر به جز بازیهای کوپا دل ری روی نیمکت بنشیند.کارلو معتقد است که آنچلوتی روی هیچ جگل دریافتی مقصر نبوده و حقش نیمکت نشینی نیست.البته ناواس فعلا منتظر تمرین است. او سخت تمرین می کند وآنچلوتی و وچی از او راضی هستند.

خروج نکردن کاسیاس روی ارسالها دستور مستقیمی است که کادر فنی به او داده است. مربی دروازه بان ها به او توصیه کرده است که اگر روی یک خروج مطمئن نیست ، بهتر است که در چارچوب بماند.

تا کنون رئال شش بازی انجام داده است : سه تا در لالیگا، دو تا سوپرکاپ اسپانیا و یکی سوپرکاپ اروپا. در مجموع 19 شوت به سمت دروازه کسایاس آمده که هشت تیاش گل شده استف یعنی 0.42 گل در هر بازی. کاسیاس فصل گذشته در 24 بازی فقط 12 گل خورد. پارسال در کل فصل 72 شوت به سمت دروازه او آمد که 16 درصد گل شد. امسال 19 شوت به سمت دروازه او آمده که 42 درصد گل شده است.

کاسیاس اولین و آخرین بازیکنی نیست که توسط هواداران هو می شود. از رونالدو گرفته تا دی استفانو، زیدان، رائول ، آمانسیو ، گوتی و … توسط هواداران هو شده اند.

به هر صورت باشگاه امیدوار است که هر چه زودتر جو برنابئو به شرایط عادی برگردد چرا که چنین شرایطی به سود تیم نخواهد بود.