مرجع خبري رئال مادريد : میشل ، اسطوره رئال نظر خود را در مورد آخرین شرایط این تیم ابراز داشت. وی گفت :” همیشه حواسم به رئال مادرید هست. از نظرم انتقادات ناعادلانه بود. رئال آن قدر ها هم بد نبود. در نیمه اول خوب بودند و اگر با برتری به رختکن می رفتند این اتفاق نمی افتاد. البته تقصیر رئال نبود که حریف عالی بود.”

وی در ادامه گفت :” برخوردی که با آنچلوتی می شود از نظر من عادلانه نیست. این مربی سه بار قهرمان اروپا شده و بیش از صد بازی اروپایی داشته است. روسای سختگیری مثل برلوسکونی ، آبراموویچ و پرز بالای سر او بوده اند اما باز هم پیروز شده است. همه ستارگانی که با او کار کردند از کارش تعریف می کنند.”

میشل در مورد کاسیاس گفت :” شرایط او کمی عجیب است. این وضعیت به سود هیچ کس نیست. عوامل زیادی دخیل هستند. این یک مشکل ابدی برای هواداران رئال است. آنها همیشه به دنبال مقصر هستند . البته چیزی که مشخص است این است که بارسا شش امتیاز بیشتر دارد. حالا لالیگا سه قطبی شده ست. اتلتیکو کار خودش را م کند. رئال اما با وجود این نتیجه مثل فصل گذشته مدعی است.”

وی در مورد جدای آلونسو و دی ماریا گفت :” کروس در سطح ژابی است و مسئله دی ماریا یک مسئله مالی بود .ا زنظر من بازیکن بسایر خوبی است اما به نظرم به باشگاه و مدیر حمله کرد . این انتقال مثل اوزیل بود. اگر جای دی ماریا بودم هرگز منچستر را با رئال عوض می کردم. نمی شود پیراهن را با پول عوض کرد. البته این را هم باید در نظر گرفت که یک من یک مادریدیستای غیر طبیعی هستم. در مورد خامس قیم بالایش روی او اثر منفی می گذارد. فقط کریستیانو و مسی 80 میلیون یورو می ارزند و بقیه در سطح آنها نیستند