مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در حالی آماده دربی شنبه مقابل اتلتیکو می شود که کوچکترین جزئیات هم اهمیت دارند.رئال مادرید در مقابل سوسیه داد دو امتیاز ارزشمند را از دست داد اما این بازی نکات مثبت و منفی خود را داشت.

یکی از مهمترین نکات در مورد تقابل با تیم باسکی این بود که زوج واران – ناچو یک شب مطمئن دیگر را داشتند. روی گل  خورده دو مدافع کناری مقصر بودند و ایسکو و ناچو به خوبی از پس مهار  ایساک که یکی از آماده ترین مهاجمان لالیگاست برآمدند. از سویی رودریگو و والورده که از مصدومیت برگشته بودند نمایش خوب و امیدوارکننده ای از خود ارائه دادند.

البته این بازی نکات منفی هم داشت. مثل این که رئال مادرید برای یک بار دیگر در این فصل نشان داد که در بازیهای خانگی چندان هم مطمئن نیست و در مقابل دی استفانو مشکلاتی دارد. از سویی رئال مادرید همچنان به صورت جدی مشکل گلزنی دارد و به جز بنزما هیچ کسی در رئال گل نمی زند. از سویی کاسمیرو هافبک برزیلی به شدت در ترکیب رئال بی جایگزین است. او همچنان یکی از بهترین های ترکیب رئال است و قطعا نبودش مقابل آتالانتا یک نقطه منفی است و زیدان از همین حالا باید فکری برای بازی برگشت مقابل تیم ایتالیایی کند.