مرجع خبری رئال مادرید: بازل سوئیس به عنوان قدرتمندترین لیگ سوئیس ترکیب خوبی در اختیار دارد. به ترکیب این تیم نگاهی می اندازیم.

توماس واکلی: دروازه بان، 25 ساله، واکنش های خوب و شجاعانه ای دارد. با پیوستن سومر به مونشن گلادباخ راهی بازل شد. در حال حاضر شروع خوبی در لیگ سوئیس داشته است اما فاقد تجربه بین المللی مناسب است. فقط دو بازی در تیم ملی چک داشته است.

ژرمانو وایلاتی: دروازه بان، 34 ساله، سه سال است که در بازل بوده اما به ندرت فرصت پیدا کرده است و در سن گالن ثبات چندانی نداشته است.بازیهای زیادی در سالهای اخیر نداشته و بیشتر در تیم رزروهای بازل بازی کرده است. به جز یک فصل حضور قرضی در متز همیشه در سوئیس توپ زده است.

مارک سوچی: مدافع میانی، 26 ساله.راست پا و با توان بدنی بالاست ، اما در کار با توپ کمی مشکل دارد. در خط دفاع سه نفره توسط سوسا در سمت چپ مورد استفاده قرار می گیرد. در پست ایده آل خود بازی نمی کند اما فصل گذشته از پس آن بر آمد. در کار با توپ زیاد دقیق نیست. سوسا گاهی از او در پست دفاع راست استفاده می کند.

فابین شار، مدافع میانی، 22 ساله. کمی سرعتش پائین است اما می تواند سالها مدافع میانی تیم ملی سوئیس باشد. در ارسالهای هوایی و کار با توپ خوب است، در دفاع میانی سه نفره در سمت راست بازی می کند. بهترین مدافع مکیانی تیمش است. عجیب است که هنوز بازل را به مقصد تیمی بزرگتر ترک نکرده اما به زودی این کار را می کند. در جام جهانی فیکس بود.

ناصر الخلیجی: مدافع چپ، 20 ساله. یک مدافع کناری آینده دار و دونده است و توانایی های بالایی دارد. در حال حاضر سوسا از او در تیم اصلی بازل استفاده می کند اما هنوز در کارهای دفاعی باید خیلی بهتر شود. با سفری برای فیکس شدن رقابت می کند اما شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیمش مقابل رئال دارد.

والتر ساموئل: مدافع میانی، 36 ساله ، فصل گذشته مشخص بود که در اینتر افت کرده است. اولین حضورش را به عنوان مدافع میانی سمت چپ انجام داد. در مقابل گرس هاپرز هم در همین سیستم بازی کرد. در بهترین لحظات دوران فوبتالش در رئال بازی کرد اما در اینتر بهترین روزهایش را زیر نظر مورینیو تجربه کرد.

تائولانت ژاکا: مدافع میانی ، 23 ساله. چند روز پیش با پیراهن تیم ملی آلبانی مقابل پرتغال به عنوان هافبک میانی اولین بازی خود را داشت اما سوسا او را در بازل به عنوان مدافع ترجیح می دهد. توانایی های زیادی دارد. بسیار سریع است و می تواند در پست های متفاوت شامل مدافع راست بدرخشد. برادر کوچکتر ژاکا ، ملی پوش سوئیسی است.

لوکا زوفی: هافبک میانی ، 24 ساله، در سمت چپ پا بازی می کند اما سرعت زیادی ندارد. فصل خوبی را در تون پشت سر گذاشت و یکی از خریدهای تابستانی بازل برای پر کردن جای استوک ربود. هنوز در تیم ملی سوئیس بازی نکرده است. سوسا به او کاملا اعتماد دارد.

سری دی، هافبک میانی ، 29 سالهف یک هافبک دفاعی سنتی است و از آغاز فصل کاملا فیکس بوده است. با حضور سوسا کمی بیشتر در حملات شرکت می کند. در سطح خودش باشد بازیکن باکیفیتی است.

ماتیاس دلگادو، هافبک میانی، 31 ساله. بسیار تکنیکی و پر تحرک است. فصل را جلوتر از دو هافبک دفاعی شروع کرد. راست پاست. در ضربات ایستگاهی استاد است. سالهای اوج خوبی داشته است اما حضورش در کشورهای عربی باعف شده که کمی افت کند. همچنان بازیکن خطرناکی است.

فابیان فری، هافبک میانی ، 25 ساله. در فاز دفاعی شرکت دارد. جایگیری های خبوی دارد. فصل گذشته فیکس بود و در کنار دی بازیکن مهمی است. می تواند در پست دفاع میانی بازی کند اما سوسا او را در خط هافبک ترجیح م ی دهد.

محمد الننی: هافبک میانی ، 22 ساله، یک گزینه دیگر برای پست هافبک دفاعی است. در بازیسای توانمند است. بازیش خیلی کامل است و به همین خاطر پارسال فیکس شد.

جیووانی سیو: هافبک میانی، 25 ساله، چپ پاست. می تواند در خط حمله هم بازی کند اما ترجیح می دهد که عقب تر بازی کند تا در بازیسازی نقش داشته باشد. سال گذشته 9 گل زد. یکی از بازیکنانی است که سوسا علاقه زیادی به او دارد. ستاره ساحل عاج در جام جهانی قبلی بود.

اشگلزن گاشی: هافبک میانی ، 26 ساله. چپ پاست و به خوبی توپ را به عنوان هافبک هجومی کنترل می کند. به خوبی پاس می دهد. سختکوش است و در کارهای دفاعی شرکت می کند. پارسال 19 گل در گرس هاپرز به ثمر رساند. امشب احتمالا فیکس است.

مارکو استرلر : مهاجم ، 30 ساله. تحرک خوبی دارد . به خاطر پتانسیل و توان گلزنی در بازل در خط حمله بازی می کند. چپ پاست ،در ضد حملات خطرناک است و قابل اتکاست اما هرگز ستاره ای که انتظارش می رفت نشد.

یویشیرو کاکیتانی : مهاجم، 24 ساله. این بازیکن ژاپنی خیلی سریع است. پشت استرلر در خط حمله بازی می کند. گلزن است و فصل گذشته در تیم سرزو اوساکا کنار فورلان بازی می کند. زاکه رونی او را در تیم ملی ژاپن به عنوان مهاجم هدف مورد استفاده قرار می داد.

درلیس گونزالس، مهاجم ، 20 ساله. سریع و شوت زن است. پای راست توانمندی دارد. سرعت بالایی دارد. در سیستم 3-3-4 در پست بال راست بازی می کند. در المپیا به خاطر سرعتش در ضد حملات گلهای زیادی می زد. خیلی کامل است . جای رشد زیادی دارد و عضو تیم ملی پاراگوئه است.