مرجع خبری رئال مادرید : ارلینگ هالند یکی از پدیده های فوتبال دنیا در دو فصل اخیر تبدیل شده است. رئال به دنبال خرید کهکشانی است و قطعا هالند بهترین و در دسترس ترین گزینه است. از سویی هالند دچار مشکلات مالی است و اگر سهمیه چمپیونزلیگ ندارد، چاره ای جز فروش ستارگانشان نخواهند داشت و از سویی رابطه رئال و دورتموند خیلی خوب است و اگر بخواهند بازیکن نروژی را بفروشند ترجیح می دهند که به باشگاه دوست خود بفروشند.

رئال در مسیر جذب هالند باید به دو شخصیت کلیدی توجه داشته باشد: از یک طرف پدرش آلف اینگ که بازیکن اسبق منچسترسیتی بوده است و از سویی دیگر وکیلش مینو رایولا که یکی از سرشناس ترین وکلای دنیاست. پدر و وکیلش پانزده ماه پیش تصمیم گرفتند که ارلینگ با وجود پیشنهادهای پرشمارش راهی دورتموند شود و تصمیم درستی گرفتند. در آن زمان پیشنهادهای مالی بهتری هم داشتند اما تصمیم دقیقی گرفتند.

رایولا اخیرا تایید کرده است که ده تیم اروپایی به دنبال خرید هالند هستند. این ایجنت با پرز رابطه خوبی ندارد اما رابطه اش با خوزه آنخل سانچز مدیر اجرایی رئال مادرید خیلی خوب است. البته رایولا ایجنتی است که معمولا کمیسیون های بالایی می خواهد و رئال اگر بخواهد ارلینگ را بخرد باید شاسنی در این زمینه داشته باشد.

رئال البته در حال حاضر پشتیبانی مالی باشگاه هایی نظیر منچسترسیتی و چلسی را ندارد و شاید نتواند دستمزد مشابهی با سایر باشگاه ها را به هالند پیشنهاد بدهد و در این مسیر تصمیم این بازیکن و وکلایش که راضی شوند با دستمزدی کمتر از سایر باشگاه ها به رئال ملحق شوند، خیلی مهم است.

در گام بعدی رئال مادرید باید به سراغ مذاکره با دورتموند برود. میشائیل زورک مدیر ورزشی این باشگاه چند روز پیش گفت که آنها تمایلی به فروش هالند ندارند هر چند که زردپوشان مذاکراتی را برای جذب الکساندر ایساک از سوسیه داد با 30 میلیون یورو برای جانشینی بازیکن نروژی آغاز کرده است. دورتموند در سالهای اخیر با فروش پولیشیچ و دمبله ثابت کرده که باشگاهی فروشنده است و اگر نیاز باشد مشکلی برای فروش ستارگانشان ندارند. آنها روی سانچو نیز 140 میلیون یورو قیمت گذاشتند. از طرفی نباید هانس یواخیم واتزکه مدیر ورزشی دورتموند ملقب به “آکی” را فراموش کرد. راینهارد رائوبال مدیر دورتموند معمولا در مسائل جزئی دخالتی نمی کند و فقط تصمیم های کلان با اوست.

رئال مادرید برای حل مشکلات هجومی خود که در سه سال بعد از جدایی رونالدو برایش ایجاد شده چاره ای  جز خرید مهاجم ندارد و هالند بهترین گزینه است. رابطه رئال و دورتموند خوب است و بازیکنانی نظیر رینیر، اشرف و … را بین هم جا به جا کرده اند.