مرجع خبری رئال مادرید: کریستیانو رونالدو امشب به تورنمنت محبوبش بر می گردد. ستاره پرتغالی سرحال و آماده خواهد بود. او پارسال به رکورد خارق العاده 17 گل در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد که رکورد تاریخ را شکست.

رونالدو می خواهد روندش را ادامه بدهد و نشان دهد که بی دلیل به عنوان بهترین بازیکن اروپا برگزیده نشده است. رونالدو از روز اول می داند که باید آماده نشان بدهد. سال گذشته در مرحله گروهی 9 گل زد و رکورد تاریخ که با هشت گل در اختیار نیستلروی ، اینزاگی ، کرسپو و ایبرا بود را شکست.

رونالدو پارسال چمپیونزلیگ را با هت تریک مقابل گالاتاسرای شروع کرد. در مقابل کپنهاگ و یوونتوس نیز دبل کرد. او یک گل دیگر هم در دور برگشت مقابل یووه و تیم دانمارکی به ثمر رساند. در مرحله یک هشتم چه در دور رفت و چه در دور برگشت دبل کرد. در مقابل بورسیا در برنابئو دبل کرد اما در بازی برگشت حور نداشت. در نیمه نهایی مقابل بایرن در دور رفت گل نزد اما در آلبانس دو بار موفق به گلزنی شد.

رونالدو می خواهد برای دومین سال پیاپی به توپ طلا دست پیدا کند و می داند که این ماه ها برای او کلیدی خواهند بود. رونالدو فقط سه گل تا رکورد رائول به عنوان آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان فاصله دارد. این در حالیست که مسی یکی کمتر از او گل زده است.