مرجع خبری رئال مادرید : ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند این بار در مقابل بایرن قدرتمند درخشید. دبل در هفت دقیقه باز هم نشان داد که این مهاجم چقدر سرحال و آینده دار است. رئال مادرید هم البته با دقت شرایط وی را دنبال می کند. دیروز مدیران رئال مادرید مملو از تصاویر درخشش هازارد شده بود. مشکلاتی که در مسیر جذب امباپه وجود دارد حالا خرید هالند را به یک خرید اورژآنسی و حیثیتی تبدیل کرده است. رئال به هیچ وجه نمی خواهد فرصت خرید هالند را از دست بدهد، مهاجمی که می تواند ستاره فوتبال دنیا در یک دهه آینده باشد.

رئال مادرید البته بهترین شرایط را برای خرید هالند دارد. در حقیقت جذب مهاجم نروژی برای شش سال 270 میلیون یورو هزیینه دارد : 150 میلیون یورو برای انتقالش و سالی 20 میلیون یورو برای دستمزدش با احتساب مالیات برای شش فصل. دورتموند قطعا او را کادو نخواهد داد اما بحران مالی این تیم باعث می شود که آنها مشکلی با فروش وی نداشته باشند. تیم زردپوش در ابتدا می خواست هالند را تا 2022 حفظ کند اما بحران مالی ناشی از کرونا و نیاز آنه ابه پول به این انتقال سرعت می بخشد.

رئال مادرید رابطه خوبی با دورتموند دارد و از سویی حضور اودگارد می تواند مسیر انتقال هالند به رئال را سرعت ببخشد. رایولا وکیل هالند نیز سخت در تلاش است تا رابطه خود با رئال را گرم کند و انتقال هالند می تواند او را به خواسته اش برساند.