مرجع خبری رئال مادرید : سالها می گذرند و همچنان این گارد قدیمی است که زیدان را در لحظات کلیدی نجات می دهد. در انتظار درخشش جوان های مورد اعتماد باشگاه (وینیسیوس، والورده، مندی) و … همچنان بدنه تی تغییری نکرده: راموس، کاسمیرو، کروس، مودریچ و بنزما بار تیم را به دوش می کشند. این پنج بازیکن میانگین سنی 32.4 سال را دارند و فقط کاسمیروی 29 ساله زیر 30 سال سال در  میان آنها سن دارد.

این پنج بازیکن امسال در میان ده بازیکن با بیشترین دقایق بوده اند و زیدان هم رویشان حساب می کند. و آنها نیز بهترین واکنش را دارند و بار تیم را به دوش می کشیند. کاسمیرو به طور مثال مقابل الچه چهار شوت زد که فقط بنزما با هفت شوت بالاتر از او بود. کریم با 20 گل بهترین گلزن فصل رئال است در حالی که کاسمیرو که هافبک دفاعی است با هفت گل بعد از او قرار دارد. زیدان در دوره دومش در رئال همان بدنه دوره اول را حفظ کرده و تغییرات هم فایده ای نداشته اند.

بنزما رد این فصل چهارمین بازیکن رئال از نظر دقایق بوده، کروس پنجم، مودریچ ششم و راموس دهم. هر چهار نفرشان هم بالای 30 سال سن دارند. زیدان در مقابل الچه تصمیم گرفت به کروس و مودریچ استراحت بدهد اما نبودشان کاملا به چشم آمد و زیدان برای نجات تیم مجبور شد از هر دو استفاده کند.  به این جمع البته می توان ناچوی 31 ساله را هم اضافه کرد که امسال با توجه به حجم مصدومیت ها پررنگ تر از همیشه بوده و 1527 دقیقه بازی کرده آن هم در حالی که به طور مثال میلیتائو فقط 443 دقیقه بازی کرده است.