مرجع خبری رئال مادرید: کریم بنزما در مصاحبه با رادیو مونته کارلو گفت که نگران سوتهای هواداران در برنابئو در هفته های اخیر نبوده است.

این بازیکن که دیروز هزارمین گل رئال را در مسابقات اروپایی به ثمر رساند ، گفت:” بازی ما مقابل بازل انتقام از هواداران نبود. من در یک باشگاه بزرگ هستم و همیشه می دانم که توقعات از من بالاست. من در رئال توپ می زنم پس باید در هر بازی به دنبال گلزنی باشم. این یک اتفاق طبیعی است. پارسال من هو می شدم. اخیرا کاسیاس هو شده است. همه بازیکنان بزرگ تاریخ رئال هم شده اند : رونالدوی برزیلی، زیدان و … از مظر من این یک مشکل حاد نیست.باید سخت تلاش کنم تا این شرایط را عوض کنم. وقتی دوران فوتبالم تمام شود در مورد دستاوردهایم صحبت خواهم کرد. من در یک باشگاه بزرگ بازی می کنم و می دانم که توقعات از من خیلی بالاست.من در بازیهای خانگی تیم ملی فرانسه نیز هو شده ام. حواسم با چنین اتفاقاتی پرت نمی شود. روی بازی کردن تمرکز دارم. عاشق فوتبال هستم و در بهترین باشگاه دنیا توپ می زنم.”

بنزما در مورد گلزنی خود برابر بازل گفت :” همان طور که همیشه گفته ام من در خدمت تیم هستم. شماره 9 روی لباس من است اما همیشه در خدمت تیم هستم. می توانم برای خودم بازی کنم اما با توجه به ترکیبی که در اختیار داریم قرار نیست این اتفاق بیافتد.  من در خدمت تیم بازی می کنم.”

وی در مورد شروع مشکل فصل برای رئال بیان کرد:” ما دو بازی پیاپی را در لیگ باختیم به همین علت نگرانی همیشه وجود دارد اما در لیگ قهرمانان با قلبمان نشان دادیم که می توانیم پیروز باشیم.”