مرجع خبری رئال مادرید

ثانیه به ثانیه با اخبار رئال مادرید

  • بازی بعدی
  • رئال مادرید – اتلتیک بیلبائو
  • سانتیاگو برنابئو
  • یکشنبه 12 فروردین
  • 22:30
  • بازی قبلی
  • اوساسونا2 – رئال مادرید4
  • ال سادار
  • شنبه 26 اسفند
  • 18:45






مرجع خبری رئال مادرید : پوریاپورسرخ که یکی از هواداران دوآتشه رئال است دیشب بازی رئال و بازل را از نزدیک تماشا کرد.

منبع: پیج اینستاگرام مرجع خبری رئال مادرید

18 سپتامبر 14 - حامد فلاح

ویدئو: پوریاپورسرخ در برنابئو!




جدیدترین قدیمی ترین محبوب ترین
هشدار بده در مورد
حسین رئال سرور بارسا
مهمان
حسین رئال سرور بارسا

دمش گرم دوسش داشتم الان دوبرابر دوسش دارم

ali
مهمان
ali

خدا شانس بده
والا………

mcf
مهمان
mcf

مرسییییییییی

مسعود کارلو انجلوتی
مهمان
مسعود کارلو انجلوتی

نتایج امشب باعث شد قدر برد پرگل دیشب مون رو بیشتر بدونیم.بارسا تو نیوکمپ با ستاره هاش به زور 1-0 برد.بایرن هم نتیجه ای خوبی نگرفت یه جورایی.چلسی با اون هم اادعا مساوی کرد جلو شالکه.اینو گفتم که بدونید تیمهای رقیب هم هنوز خیلی مشکل دارن و تنها رئال نیست که با مشکلات دست و پنجه نرم میکنه.هرچند با برد دیشب روزای بد ما سپری شد واینده روشنی پیش روی ماست.نکته جالبش این بود که خیلی امیدوار شدم که با یه کم هماهنگی بیشتر رقیب اصلیمون یعنی بارسا رو تو ال کلاسیکوی رفت شکستش بدیم.چون اونا هم چیز زیادی در چنتشون نداشتن امشب.

madridista for ever
مهمان
madridista for ever

پور سرخ هم نشدیم…………..

♔ALI JESÉ♔
مهمان
♔ALI JESÉ♔

zizo for ever هوملس، پوگبا، کاسمیرو. اینا رو نیاز داریم اما نمیتونن تو اروپا بازی کنن اگه زمستون بگیریمشون. آربلوآ و خدیرا هم شوت بشن بیرون.

zizo for ever
مهمان
zizo for ever

منم میدونم به همین خاطر میگم ما باید بازیکنی بگیریم که بتونن تو لیگ قهرمانان برامون بازی کنن. نمیدونم شایدم دارم اشتباه میکنم امیدوارم که هم تیم بهتر بشه هم بتونیم بهتر نتیجه بگیریم

zizo for ever
مهمان
zizo for ever

دوستان بایرن مونیخ امسال خیلی قویه. منچستر سیتی با اون تیم قوی تو حمله و خط هافبک و دفاع که کاملا هم با هم هماهنگ بودن هیچ کاری نتونست جلو بایرن مونیخی که نصف بازیکنای اصلیش مصدوم بودن بکنه. نمیدونم مراحل حذفی لیگ قهرمانان بعد ژانویه است یا قبلش ولی حتما ما باید تو ژانویه برای تقویت تیم تو فاز دفاعی بازیکن بگیریم.بهترین گزینه ها هم واسه ما کرامر و دارمیان هستند که تو لیگ قهرمانان هم میتونند بازی کنند برامون و با نیمکت نشینی هم کنار میاند.(البته میدونم خیلی زوده که بخوایم واسه نقل و انتقالات صحبت کنیم ولی خوب تا اینجای کار به نظرم این جوری به نفعمون خواهد شد)

poorya
مهمان
poorya

بایرن هیچی نیست.منچستر سیتی جلوی تیمای با این سبک نمیتونه خوب بازی کنه.پارسالم به بارسای داغون خیلی بد باختن.والا اگه رئال بود شاید 4 یا 5 تا میزد

zizo for ever
مهمان
zizo for ever

پوریا جان امیدوارم همینطوری که میگی باشه

مسعود کارلو انجلوتی
مهمان
مسعود کارلو انجلوتی

شما به نظر میاد از این قصل داری فوتبال اروپا رو دنبال میکنی ذوست عزیز چراکه فصل پیش هم منچستر سیتی با این همه ستارش خیلی ضعیف ظاهر شد و گلباران شد یه جورایی.اتفاقا بر خلاف نظر شما من امشب از تیمهایی مثه بایرن چلسی و بارسا چیز خاصی ندیدم وخیلی امیدوار شدم که اگه همین روند رشدمون رو ادامه بدیم بتونیم لاقل تو اروپا از قهرمانیمون دفاع کنیم بخصوص که انجلوتی متخصص محض لیگ قهرمانان و بازیهای تک حذفیه.خود من هم تو لیگ های داخلی بهش انتقاد دارم اما خدایش تو بازیهای حذفی خیلی بهش اعتماد دارم همچنان که فصل پیش هم بهش ایمان داشتم.

zizo for ever
مهمان
zizo for ever

منم میدونم که آنجلوتی تو بازیهای حذفی خیلی بهتر عمل میکنه البته فصل اولی نیست که دارم بازیهای اروپایی رو پیگیری میکنم و نکته ای که دوستان بهش توجه نمیکنن اینه که ما امسال تو جام باشگاههای جهان هستیم و تازه خیلی از مصدومیتای تیمها از نیم فصل دوم تشدید میشه و اونوقت اگه ما مصدوم بدیم حتی با اینکه آنجلوتی متخصص بازی حذفی هم باشه اونوقت به مشکل خواهد خورد برای همینه که من میگم باید تیمو تقویت کنیم بازیکنایی هم که نام بردم هم سطح کیفیشون خوبه هم اینکه تو همه تورنومنتا میتونن بازی کنن و هم بعید میدونم با نیمکت نشین بودن مشکلی داشته باشن البته همونطور که گفتم هنوز زوده ولی خوب تا الان اینجوری به نظرم اومد. منتظر میمونیم ببینیم چی میشه

مسعود کارلو انجلوتی
مهمان
مسعود کارلو انجلوتی

با این قسمت از حرفات که تیم رو تو ژانویه تقویت کنیم موافقم.البته اگر بازیکن به درد بخوری پیدا بشه که بخواد از تیمش جدا بشه و نه خرید الکی کردن.اما قسمت اول راجع به بایرن مونیخ نه.

m1
مهمان
m1

سیتی هم خیلی خوب بازی کرد ، گلشم دقیقه ۹۰ بود !!!! البته خب بایرن بیشتر حمله کرد .