مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید در مقابل بازل دوباره به روزهای خوبش در فصل گذشته و گلباران هایش برگشت. بالاخره در هفتمین بازی فصل ، توقعات برآورده شد. کریستیانو، بیل ، خامس و بنزما، چهار شگفت انگیز کارلتو پنج گل به بازل زدند. البته یکی از گلها را ناچوی سختکوش به ثمر رساند که با تلاش او به ثمر رسید و یوفا آن را گل به خودی دانست.

رئال 22 شوت داشت که 13 تایش در چارچوب بود. رئال از این حیث به بهترین آمارش رسید.  کریستیانو با هشت شوت رکورد دار بود.

بیل اولین از چهار نفر بود که گل زد. با همکاری دوستش ، مودریچ این کار را کرد. لوکا یک پاس بیرون پای جادویی فرستاد، گرت آن را از بالای سر دروازه بان رد کرد و دروازه خالی را گشود.گل بعدی روی پاس طلایی گرت و باز کردن دروازه خالی توسط رونالدو به ثمر رساند. ستاره پرتغالی در چمپیونزلیگ به 68 گل رسید و حالا سه گل تا رائول فاصله دارد.

رونالدو پس از آن سعی کرد برای بنزما گل بسازد تا مثلث بی بی سی تکمیل شود. بازیکن فرانسوی پاس رونالدو را خراب کرد اما روی ریباند شوتش بنزما گل زد. کریم بالاخره در واخر بازی با همکاری رونالدو گل زد. او توپ را به زیر طاق دروازه کوبید و گل شماره هزارم رئال در اروپا را به ثمر رساند (826 تا در جام باشگاه های اروپا، 111 تا در جام یوفا، 57 تا در جام برندگان و 6 تا در سوپرجام.