مرجع خبری رئال مادرید: کریم بنزما در اوج انتقادات توانست که در مقابل بازل سوئیس گلزنی کند.

این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل شماره هزارم رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت:”پس از بازی فهمیدم که چنین آماری را به ثبت رسانده ام و از این بابت خیلی خوشحالم چرا که به رکوردی تاریخی دست پیدا کردم. با این رکورد می توانم تلاشهایم را افزایش بدهم. گلزنی مهم است اما مهمتر از آن ثبت شدن در تاریخ است.”

بنزما در مورد هو شدن خود توسط برخی هواداران رئال اظهار داشت:” نمی توانم بگویم که این گل یک پاسخ یا یک انتقام از جانب من بوده است. من در یک باشگاه بزرگ توپ می زنم و می دانم که چه توقعاتی از من وجود دارد. من مهاجم رئال مادرید هستم و منطقی است که در هر بازی گلزنی کنم. در مورد سوتها باید بگویم که مسلما شرایط تغییر خواهد کرد. یک سال پیش نیز برخی هواداران مرا هو می کردند. بازیکنان بزرگ دیگری مثل ایکر، رونالدوی برزیلی، زیدان و … توسط هواداران هو شده اند. از نظر من این یک معضل نیست اما تلاش می کنم تا این اتفاق تکرار نشود.”

وی در مورد این که سال گذشته نیز آمار متوسط 24 گل زده را داشت اما به همراه رئال قهرمان اروپا شد توضیح می دهد:”وقتی دوران فوتبال حرفه ای من تمام شود این جامها هستند که به حساب خواهند آمد. از طرفی انتقادات برای من عادی شده اند. حتی در استادیوم تیم ملی فرانسه هم هو شده ام. اما کار با توپ و فوتبال را دوست دارم و تاکید می کنم که این کار قرار نیست که من را به هم بریزد. خوش شانس هستم که در بهترین باشگاه دنیا توپ می زنم.”

مهاجم فرانسوی در مورد عملکرد رئال در آغاز فصل بیان کرد:” نمی توان انکار کرد که دو شکست پیاپی در لالیگا فشارها را روی این تیم دوچندان می کند. به همین خاطر باید سه شنبه مقابل بازل جبران می کردیم. می دانستیم که باید برد خوبی داشته باشیم. لیگ قهرمانان برای ما خیلی خاص است و می خواستیم نشان دهیم که بهترین تیم هستیم. به هدفمان هم دست پیدا کردیم.”

وی در این باره که چرا در لیگ قهرمانان آمار گلزنی بهترین نسبت به تورنمنت های دیگر دارد بیان کرد:” نمی دانم (می خندد) اما یک نکته در خاطرم هست. پیش از هر چیزی من بازیکنی در خدمت تیم هستم.درست است که شماره 9 را به تن دارم اما نقشم را در تیم می دانم.  می توانستم خودخواه باشم و فقط برای خودم بازی کنم اما می خواهم در خدمت تیم باشم.”