مرجع خبری رئال مادرید: آنچلوتی در انی فصل به سیستم چرخشی میان کریستیانو رونالدو و گرت بیل در خط حمله روی آورده است، سیستمی که به نظر می رسد خوب جواب داده است.

آنچلوتی خواستار آن شده که رونالدو و بیل جاهایشان را بیشتر با هم عوض کنند. این مربی می خواهد با این ویژگی فاکتور سورپرایز را به تیم خود اضافه کند. سال گذشته گرت بیل در سمت راست و رونالدو در سمت چپ تثبیت شده بودند اما حالا جایگاه هیچ کدام ثابت نیست و بدین ترتیب رئال می تواند بیشتر خط دفاع حریف را به هم بریزد. این تاکتیک در مقابل اتلتیکو جواب  نداد اما مقابل بازل با واکنش خوبی همراه شد.

البته این تغییر را می توان به نوعی آماده سازی گرت بیل برای تغییر پستش دانست. در هفته های اخیر زمزمه های زیادی مطرح شده است که گرت بیل قرار است که به پست پیستون یعنی پست سال گذشته دی ماریا برود و بدین ترتیب خامس رودریگز جلوتر از او بازی کند. گرت بدین ترتیب می تواند با حضور در سمت چپ نیز خو بگیرد تا کارلتو به مرور آماده این تغییر شود.

گرت در فینال کوپا نشان داد که در سمت چپ می تواند با استارتهایش غوغا کند. او در مقابل بازل نیز یک بار دیگر با به ثمر رساندن گل دوم این هنر خود را نشان داد. بازیکن ولزی در سمت چپ به مراتب راحتر از سمت راست حرکت می کند. البته رونالدو بازیکن متفاوتی است. او تقریبا همه جا بازی می کند اما در سمت راست نیز راحت است و کار خودش را انجام می دهد.