مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو پرز از دیروز عصر جلسات گزارش دهی خود به اعضای قانونگذار را آغاز کرد. دیروز 300 عضو در این جلسه شرکت داشتند و در مورد مسائلی که قرار است در اجلاس عمومی مطرح شود صحبت کردند.پرز در مورد اجلاس باشگاه و فروش بازیکنانی مثل ژابی و دی ماریا با هواداران صحبت کرد.امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط آکادمیک رئال نیز در این اجلاس حضور پیدا کرد.یکشنبه جلسه قانونگذاران برگزار می شود و اعضا در همه پرسی در مورد تصمیمات سالانه باشگاه شرکت می کنند.

پرز در این باره در مورد حذف گروه اولتراسور از برنابئو صحبت کرد و گفت که در برنابئو جایی برای گروه خشن ها وجود ندارد. وی گفت :” بازی جوانمردانه پرچم رئال مادرید است و تا زمانی که من مدیر باشگاه باشم، خشونت در استادیوم ما جایی نخواهد داشت. تنها راهی که می توانستیم آنها را از استادیوم بیرون کنیم گرفتن تغییر جای صندلی هایشان بود که این کار را انجام دادیم.”

وی تائید کرد که همچنان برای بخش اجرایی ساخت و ساز برنابئوی جدید نتوانسته است که اسپانسر تامین کند. وی گفت:” بدون حامی مالی نمی توانیم که کار ساخت برنابئوی جدید را آغاز کنیم.”

مدیر رئال در این جلسه خصوصی در مورد هو شدن کاسایس توسط برخی هواداران نیز صحبت کرد و اظهار داشت :” خوب است که سطح توقع هواداران بالا باشد اما نباید بنیان های رئال مادرید را شکست . فکر نمی کنم کاسیاس لایق هو شدن بوده باشد.”

پرز اذعان داشت که ژابی آلونسو و دی ماریا به خواست خود از رئال رفته اند:” همیشه وقتی بازیکنی می رود بهترین دانسته می شود و بازیکنی که به رئال می آید مورد ابهام است. یادم است که علیه زیدان نیز انتقاداتی وجود داشت و حتی برخی در زمان آمدنش می گفتند که زمان بازنشستگی اوست.”

مدیر رئال در مورد بحث فروش لوپز گفت:” درون دروازه می خواستیم که با یک دروازه بان سوم ماجرا را حل کنیم. دیگو لوپز لیاقت این را داشت که بدون استرسی که این جا روی او وجود داشت بازی کند.”

یکی از اعضا در مورد رویس پرسید که پرز گفت که رابطه خوبی با  راینهارد رائوبال، مالک دورتموند دارد و افزود:” رویس بازیکن فوق العاده ایست. فعلا تنها چیزی که می توان گفت این است که دو گزینه دارد : یا در دورتموند بماند یا جدا شود.”

وی همچنین گفت که در صورتی که مورد اورژانسی پیش نیاید، رئال در زمستان بازیکنی نخواهد خرید. مدیر رئال گفت که برخی افراد می خواهند به هر وسیله ای به رئال لطمه بزنند و در مورد بحث انتخاب خنتو به عنوان مدیر افتخاری جدید باشگاه گفت که فعلا تصمیمی نگرفته است اما این اسطوره رئال می تواند یک گزینه باشد.

پرز گفت که در بحث آکادمی به حذف تیم رئال مادرید سی اندیشیده است و در نظر دارد که با این تمهید تیم کاستیا تقویت شود. مدیر رئال  گفت که باشگاه در صدد اضافه کردن ایستگاه مترو به آکادمی است هر چند که فعلا شهرداری به علت مشکلات مالی این کار را صورت نداده است و همچنین این احتمال وجود دارد که نام شهرک ورزشی رئال یعنی والدبباس به نام یک اسپانسر تغییر کند تا از این طریق هزینه مالی پروژه های جدید مثل شهر بازی تامین گردد.
پرز در بخش بسکتبال هم گفت که به زودی یک استادیوم چندمنظوره شیک برای آنها ساخته خواهد شد.

وی همچنین در مورد بازگشت رائول گفت :” رئال خانه رائول است و او می تواند هر زمان که بخواهد برگردد.”