مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با تساوی بدون گل در آنفیلد توانست به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسد و حریف چلسی شود.البته نمی دانیم که کلوپ که در بازی رفت شکست تیمش را گردن زمین انداخت این بار برای این که چرا در مقابل این رئال مادرید خسته و ویران کننده در جریان 90 دقیقه هیچ گلی نزد، چه توجیهی دارد!

رئال مادرید در شبی که خسته و ویران به نظر می رسید، ماموریت غیرممکنش در هفته مشکل را ممکن کرد. در حقیقت زمانی که مشخص شد رئال مادرید در هشت روز باید دو بار به مصاف لیورپول و یک بار به مصاف بارسلونا برود، خیلی ها تصور کردند که رئال مادرید با حداقل یکی از دو جام وداع می کند اما حالا هر دو جام برای رئال مادرید زنده هستند و رئال مادرید در فاصله شش هفته به پایان فصل شانس زیادی برای تکرار دوگانه 2017 دارد.

رئال مادرید پس از دو بازی بسیار سخت در دی استفانو مقابل لیورپول و بارسلونا جانی برای بازی آنفیلد نداشت. عملا هیچ کدام از بازیکنان رئال مادرید نایی برای بازی کردن نداشتند و فقط می خواستند هر طور که شده این 90 دقیقه را به پایان برسانند. لیورپول به دو گل نیاز داشت و رئال مادرید اگر گل نمی خورد حتی نیازی برای گل زدن نداشت. بدین ترتیب استراتژی زیدان بر مبنای گل نخوردن بود که نتیجه هم داد. رئالی ها جانانه و تا آخرین نفس دفاع کردند و بدین ترتیب حالا باید در روزهای ۶ یا ۷ و  14 یا 15 اردیبهشت به مصاف چلسی برود.

لیورپول شروعی انتحاری داشت اما واکنش درخشان کورتوا باعث شد تا رئال در بازی بماند. فشار بازیکنان لیورپول باعث شد تا آنها هم در نیمه دوم خسته شوند. رئال در نیمه دوم منظم تر دفاع کرد و حالا فقط دو بازی تا فینال استانبول فاصله دارد. هر چند که لیورپولی ها در روزهای اخیر برای روحیه دادن به خودشان مدام از کامبک خوردن بارسا در آنفیلد همین دو سال پیش یاد می کردند اما حقیقت این است که اشتباه بزرگشان این بود که تیم کامبک خورها را با پادشاه اروپا مقایسه می کردند.

رئال مادرید حالا فعلا باید تا بازگشت به چمپیونزلیگ تمرکزش را روی بازیهای لالیگا بگذارد. سه امتیاز بازی با ختافه به اندازه ال کلاسیکو اهمیت دارد پس رئال به هیچ وجه نباید حریفانش را دستکم بگیرد و با وجود خستگی باید تمام وجودش را بگذارد تا لالیگای 35 و چمپیونزلیگ 14 را به دست بیاورد.