مرجع خبری رئال مادرید : رافائل واران مدافع میانی رئال مادرید که به کرونا مبتلا شده قطعا به بازی رئال مادرید و ختافه نخواهد رسید چرا که باید دو تست پیاپی وی در مدت 24 ساعت منفی شود و بدین ترتیب از نظر زمانی قطعا به بازی یکشنبه نمی رسد.

با توجه به این که راموس هم مصدوم است و به کرونا مبتلا شده و ناچو باید محرومیت یک جلسه ای را سپری کند، دست زیدان در خط دفاعی کاملا بسته است. میلیتائو، مندی، اودریوزولا و مارسلو تنها مدافعان آماده رئال هستند و از سویی کاسمیرو هم به علت محرومیت غایب است و نمی تواند به خط دفاعی اضافه شود.  کارواخال هم اختصاصی تمرین کرده اما شانس حضورش در بازی یکشنبه خیلی کم است. احتمال زیادی وجود دارد که چوست از آکادمی به زوج میلیتائو در خط دفاعی تبدیل شود، مندی در پست دفاع راست قرار بگیرد و مارسلو در پست دفاع چپ بازی کند. از سویی فدریکو والورده هم نشان داد که می تواند در پست دفاع راست بازی کند اما این بازیکن به زور آمپول خودش را به بازی مقابل لیورپول رساند و شاید به استراحت نیاز داشته باشد.

از سویی در نبود کاسمیرو به نظر می رسد که ایسکو شانس زیادی برای حضور در خط هافبک دارد هر چند که شاید رودریگو هم به ترکیب اضافه شود.