مرجع خبری رئال مادرید : محرومیت ناچو و ابتلای راموس و واران به کرونا باعث شده تا میلیتائو تنها مدافع میانی حاضر در ترکیب رئال در بازی فردا مقابل ختافه باشد و حتی کاسمیرو که می توانست در صورت نیاز دفاع میانی باشد هم محروم است.

بدین ترتیب به نظر می رسد که ویکتور چوست بازیکن آکادمی رئال مادرید و از بازیکنان مهم کاستیا فرصت بسیار درخشانی دارد تا در جنگ سه جانبه لالیگا به کمک رئال مادرید بیاید.

ویکتور در این فصل تجربه حضور در تیم بزرگسالان رئال و فیکس شدن مقابل آلکویانو در کنار میلیتائو را دارد و چهار دقیقه هم در بازی رفت با ختافه در ورزشگاه دی استفانو بازی کرد. این بازیکن معمولا در تمرینات تیم بزرگسالان رئال حضور پیدا می کند و زیزو به او باور دارد. چوست در زمانی که فقط دوازده سال سن داشت از والنسیا به آکادمی رئال مادرید آمد.

کوچک بودن ترکیب رئال باعث شده تا زیدان در این فصل بارها به بازیکنان آکادمی رجوع کند که بازیکنانی نظیر آریباس و ماروین هم فرصت نصیبشان شده است.

چوست امیدوار است که در بازی فردا شب مقابل ختافه بدرخشد تا این شانس را داشته باشد که فصل بعد در تیم بزرگسالان رئال مادرید به عنوان مدافع میانی چهارم قرار بگیرد.