مرجع خبری رئال مادرید : سوپرلیگ اروپا پس لرزه های خود را هم در بازار نقل و انتقالات خواهد داشت. امباپه، نیمار، هالند، لواندوفسکی، کیمیش و … بازیکنانی هستند که شاید در این تورنمنت جدید حضور نداشته باشند مگر این که تیم هایشان تغییر نظر بدهند.

نیمار و امباپه دو ستاره پی اس جی هستند که آینده نامطمئنی خواهند داشت. نیمار سالهاست که رویای حضور در بارسا را در سر می پروراند و شاید سوپرلیگ باعث شود تا تصمیمش را بگیرد و قید تمدید را بزند. از سویی امباپه که سالهاست می خواهد به رئال بیاید شاید حالا به هدفش برسد. در حقیقت درآمد حاصل از سوپرلیگ هم می تواند به این خرید کمک کند. از سویی هالند که به شدت به جدایی از دورتموند اصرار دارد در صورت عدم حضور تیم آلمانی در سوپرلیگ برای جدایی بیشتر از این فشار خواهد آورد. سانچو دیگر بازیکن دورتموند است که شانس جدایی دارد.

اما ستارگان بایرن مونیخ هم می توانند تصمیم مشابهی بگیرند. تیاگو در تابستان قبلی جدا شد، آلابا و بواتنگ در این تابستان جدا می شوند و کیمیش، لواندوفسکی، کومان، گنابری، مولر و نویر تصمیم متفاوتی می گیرند. البته به این جمع می توان بازیکنان دیگری همچون کاماوینگا، میلینکوویچ ساویچ، کونده، ریچارلیسون، دکلان رایس، مدیسون، گریلیش، کولیبالی، عوار، ویرتز، زانیولو، کالورت لوین و … را هم اضافه کرد که ترجیح می دهند به تیم های حاضر در سوپرلیگ ملحق شوند تا تیم های خارج از مسابقات.