مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید به یک پیروزی درخشان و فوق العاده در مقابل دپورتیوو دست پیدا کرد.

رئال مادرید با هت تریک رونالدو، دو گل بیل و چیچاریتو و سوپرگل خامس توانست که دپورتیوو لاکرونیا را در هم بکوبد و نشان دهد که حاضر نیست به این سادگی ها از مسیر لالیگا عقب بکشد.

رئال مادرید همچون بازیهای قبلی در نیمه اول درخشان ظاهر شد. پس از انواع و اقسام حملات در مقابل خط دفاع بسته دپورتیوو، این رونالدو بود که روی ارسال آربلوا با یک ضربه سر تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

چند دقیقه بعد خامس رودریگز با یک ضربه سر فنی و تماشایی ارزشهای خود را به رخ کشید و نشان داد که رئال بیهوده برایش چنین هزینه ای نکرده است. پایان بخش گلهای نیمه اول هم اشتباه لوکس، دروازه بان دپور بود که با خروج اشتباهش در ابتدا بنزما را سرنگون کرد اما توپ به رونالدو رسید تا ستاره پرتغالی با یک ضربه دقیق دروازه خالی را بگشاید.

در آغاز نیمه دوم به نظر می رسید رئال مثل بازیهای قبلی بازی را ول کرده است و حتی یک گل از روی نقطه پنالتی هم وارد دروازه شد اما کارلتو به نظر می رسید که این بار عیب یابی کرده است. بیرون کشیدن بنزما ، مهره کم کار و تنبل و اضافه کردن ایارامندی باعث شد که رئال بازی را با خیال راحت به دست بگیرد.

با این تمهید دپورتیوو کمی از  لاک تدافعی بیرون آمد و گرت بیل روی دو فرار دو گل با پاسهای مارسلو و بیل به ثمر رساند تا او هم یک شب درخشان را داشته باشد. گل ششم رئال هم روی حرکت رونالدو به ثمر رسید و ستاره پرتغالی شب خوبش را با یک گل دیگر تکمیل کرد.

در دقایق پایانی روی جا ماندن واران ، یک بار دیگر دروازه کاسیاس باز شد اما این چیچاریتو بود که با دو ضربه سرضرب برای هفتمین و هشتمین بار برای رئال گلزنی کرد تا سپیدپوشان با یک بازی مقتدرانه این شب را ترک کند.

به هر صورت این بازی نشانه ای از تفاوت بزرگ یک مربی بزرگ مثل آنچلوتی بود. کارلتو تیمی که با قدرت طلبی های مدیر باشگاه متلاشی شده بود را دوباره دارد از نو می سازد و در نقطه مقابل مربی متوسط و درجه دویی که تمامی قدرت و اختیار نقل و انتقالات را در اختیار داشت، پس از دو سال تقصیر ناکامی های دنباله دار خود را بر گردن پنالتی از دست رفته رونالدو می اندازد!

شب بزرگی برای رئال بود. از مارسلو گرفته تا ایسکو، مودریچ، کروس، خامس، بیل ، رونالدو ، چیچاریتو و حتی آربلوا شب درخشانی را پشت سر گذاشتند.  تازه به همه این ها باید اضافه کرد که  سپیدپوشان در ریازور بازی می کردند، استادیومی که  همیشه کابوس رئال بود و آنچلوتی آن را تبدیل به بهشت کرد.رئال فعلا باید با همین روحیه تا الکلاسیکو امتیازات را بگیرد و با زمین زدن تیم انریکه در برنابئو ، اقتدار خود را به رخ بکشد.