مرجع خبری رئال مادرید : ادر میلیتائو مدافع میانی برزیلی رئال مادرید که این روزها محبوبیت زیادی کسب کرده در مورد انتقالش به رئال گفت :” امیدوارم که تا آخر عمرم این جا بمانم. به خودم بستگی دارد و باید هر روز تلاش کنم. بردن چمپیونزلیگ بی نظیر خواهد بود، این رویای همه است. امیدوارم که بیش از یک چمپیونزلیگ ببرم. همیشه مثبت نگر هستم. همیشه فکر می کنم که می توانم برنده شوم و هواداران را خوشحال کنم. می خواهم جامهای زیادی ببرم و تاریخ سازی کنم. رویایم همین است.”

شروع فوتبال:” کمی دیر فوتبال را شروع کردم. در جایی بازی می کردم که پدرم کار می کرد. وقتی گفتم که می خواهم بازی کنم تعجب کرد. بچه ها از پدرم می پرسیدند که آیا خوب بازی می کنم و او گفت که نمی داند. آخرین نفر بودم که انتخاب شدم اما وقتی بازی شروع شد همه شگفت زده شدند. از آن جا برای بازی کردن انگیزه پیدا کردم. چیزهای زیادی یاد گرفتم، پخته تر شدم و هر روز چیزهای بیشتری یاد می گیرم.”

انتقال به رئال مادرید :” وقتی به رئال ملحق شدم همه چیز سریع پیش رفت. در کمتر از یک سال در رئال بودم و رویایم محقق شده بود. با بازیکنان بزرگی هم تیمی هستم که همگی اسطوره هایم هستند. خوشحالم که در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم.”

رابطه با کاسمیرو:”با هم زیاد صحبت می کنیم. به من کمک می کند چون سالهای زیادی در این جا بوده است. رودریگو ، وینی و من تازه وارد هستیم و او به ما کمک می کند. برای من مثل یک برادر است چرا که روند فوتبال مشابهی داشته ایم. هر دو از سائوپائولو رشد کردیم و در تیم ملی هم به من کمک می کند. درون و بیرون زمین حضور موثری دارد. همیشه با هم صحبت می کنیم. برای من مثل یک برادر است.

اولین بازی :” در اولین بازی ام خیلی استرس داشتم اما این طبیعی است. خوشحالم که اولین بازیم را انجام داشتم و این تحقق یک رویا بود. به خاطر خانواده ام و همه افراد خوشحال شدم. بیرون از زمین خجالتی هستم اما درون زمین نمی دانم چه می شود. باختن را دوست ندارم. می خواهم برنده شوم و این من را متحول می کند. با تمرکز کار می کنم.”

اولین فصل:” اولین فصلم برای یادگیری بود چون به لیگی جدید ملحق شدم. برخی بازیهای خوب را داشتم و این به من کمک کرد تا یاد بگیرم.  با رئال قهرمان سوپرجام در ضربات پنالتی شدیم. لحظات است زایی بود اما وقتی بردیم حس غرور و افتخار داشت.”

حضور در رئال:”حضور در رئال کمی فشار ایجاد می کند چون بهترین باشگاه های دنیا هستند اما این چیز خوبی است و دوستش دارم. واران و راموس را داریم که چیزهای زیادی با هم بردند. فشار وجود دارد چرا که باید تلاش کنیم و این کار را می کنیم. باید نشان بدهم که در هر بازی چه توانایی هایی دارم. در تمرینات و بازیها به تلاش ادامه می دهم. به تدریج به دنبال فضاهای خودم بستم و به بقیه احترام می گذارم.”