مرجع خبری رئال مادرید : بورخا مایورال و براهیم دیاز در تابستان گذشته تصمیمی ریسکی گرفتند: چندین پیشنهاد جذاب تیم های اسپانیایی را رد کردند تا راهی لیگ ایتالیا شوند. این دو به دو باشگاه ریشه دار و سنتی رفتند: رم و میلان.

تجربه هر دو در این فصل فوق العاده پیش رفته است. در فوتبال ایتالیا دقایقی را پیدا کردند که در رئال نداشتند و ثابت کردند که توانایی موفقیت را دارند. مایورال در مقابل کروتونه دبل کرد و به رکورد هفده گل و هفت پاس گل در 2258 دقیقه در 45 بازی رسید. او هر 132 دقیقه در این فصل یک گل زده است. رم به او کاملا اعتماد دارد اما هماهنگی سریعش همه را شگفت زده کرده است.

براهیم دیاز فیکس بود و یک گل بسیار مهم را در پیروزی میلان مقابل یوونتوس به ثمر رساند تا روسونری ها بالاتر از یووه به چمپیونزلیگ نزدیک شوند. براهیم در این فصل 1687 دقیقه در 36 بازی داشته است.

البته شرایط در مورد آنها برای فصل بعد متفاوت است. در مورد مایورال این رم است که حرف آخر را می زند. تیم ایتالیایی تا سال 2022 به صورت قرضی با مایورال قرارداد دارد و می تواند با 15 میلیون یورو در این تابستان یا 20 میلیون یورو در تابستان بعدی او را بخرد. جالوروسی ها حفظ این بازیکن را با این قیمت گزینه ایده آلی می دانند. از سویی در مورد براهیم بند خریدی وجود ندارد و این بازیین باید در تابستان به رئال برگردد. براهیم نمی خواهد برای نیمکت نشینی به رئال برگردد و اگر قرار به نیمکت نشینی باشد ترجیح می دهد که از رئال برود.