مرجع خبری رئال مادرید : کاستیا با هدایت رائول فقط دو بازی تا صعود به لیگ دسته دو اسپانیا فاصله دارد. تیم رائول در ابتدا باید بازی مهمی مقابل ایبیزا داشته باشد. رائول به نظر می رسد که خیلی زود نشان داده که همچون بازی خود در مربیگری نیز استعداد و توان بالایی را دارد.

میانگین سنی کاستیا با هدایت رائول 19 سال است و نظم و احترام در رختکن وی حرف اول را می زنند. رائول در دو فصلی که هدایت کاستیا را به عهده گرفته در یک مورد خیلی جدی بوده است : رائول دوست ندارد که بازیکنان آکادمی به دنبال تجمل گرایی باشند و بیش از حد به خود بها بدهند. به همین خاطر است که علیه هر گونه اقدام تجمل گرایانه در رختکن تیمش موضع می گیرد. کیف ها یا جواهرات گرانقیمت در رختکن کاستیا ممنوع هستند. او از بازیکنانش می خواهد که کاملا به حریف احترام بگذارند. او پس از پیروزی کاستیا مقابل ناوالکارنرو زمانی که بازیکنان تیمش به سمت هواداران حریف رفتند و کری خواندند، به شدت سرشان داد زد.

در سالهای اخیر مد شده بود که برخی بازیکنان 18 ساله در کاستیا با خودروهای گرانقیمت به تمرین می آمدند. رائول اما به عنوان مربی سعی می کند که تجملات را کاملا کنترل کند. او به هیچ وجه دوست ندارد که بازیکنانش با ساک های شیک و گرانقیمت وارد زمین تمرین شوند یا به استادیوم های حریف بروند. رائول حتی هندزفری های بزرگ را هم ممنوع کرده است و بازیکنان فقط اجازه دارند که ایرپادها کوچک که زیاد واضح و مشخص نباشد ار مورد استفاده قرار بدهند.در حقیقت رائول می داند که خیلی از حریفان کاستیا تیم های دسته سومی هستند که حقوق زیادی نمی گیرند و نمی خواهد که بازیکنانش با لوکس بودن و تجمل گرایی انها را تحقیر کنند. رائول فرهنگ سالهای اخیر کاستیا را کاملا عوض کرده است و تیمش را به یک تیم محترم تبدیل کرده است. دو بازیکنی که در ناوالکارنرو برای هوادران حریف کری خوانده بودند، خیلی سریع عذرخواهی کردند و رائول حس کرد که درسشان را خوب یاد گرفته اند.

رائول از سویی با دستیارش آلبرتو گاریدو خیلی نزدیک است و به حرفش گوش می دهد. شماره هفت اسبق رئال مادرید از آن مربیانی است که به نظر می رسد که برای مربیگری زاده شده و به خوبی می داند که چه کار می کند. رائول سعی می کند که با تک تک بازیکنانش به خوبی آشنا شود و آنالیز دقیقی روی رفتارها و حرکات آنها داشته و با هر کسی مدل خوشد برخورد می کند. او یک رئالی واقعی است و بدون تردید آینده درخشانی از نظر مربیگری در رئال دارد و هیچ بعید نیست که در صورت جدایی زیدان به جانشین وی در آینده ای نزدیک تبدیل شود.