مرجع خبري رئال مادريد : پس از بازی رئال مادرید و دپورتیوو مطبوعات بین المللی به ستایش از تیم آنچلوتی پرداخت.

رکورد از پرتغال:” رئال مادرید ، دپورتیوو را با هت تریک رونالدو در هم کوبید. گلباران در ریازور. رئال از نظر گلزنی عالی بود.”

اکیپ فرانسه:” رئال مادرید …. چه جشنی! هت تریک از رونالدو، دبل از بیل و چیچاریتو هرناندز و درخشش خامس رودریگز در پیروزی رئال در ریازور.”

گاتزتا دلوا اسپورت ایتالیا:” رونالدو و یارانش برگشتند : گلباران رئال در ریازور با نتیجه 8 بر دو. هت تریک رونالدو، دبل بیل و چیچاریتو و گلزنی خامس. یک جشنواره گل برای خروج از برحان و شروع تعقیب بارسا و اتلتیکو. صلح برقرار شد.”

دیلی میل انگلیس:” کریستیانو هت تریک کرد، بیل از فرصت ها استفاده کرد، چیچاریتو در دقایق پایانی درخشید. پس از گلباران کردن بازل در چمپیونزلیگ، رئال مادرید یک گلباران دیگر مقابل دپور به ثبت رساند.”

یونیورسال مکزیک:” چیچاریتو دو گل از گلباران رئال را زد. در دقیقه 77 جای گرت بیل را گرفت و در پیروزی 8 بر دو رئال نقش داشت. دو گل آخر را زد.”

ال تیمپو کلمبیا:” خامس یک گل عالی در پیروزی 8-2 رئال مقابل دپورتیوو زد. بی اختیار همه یاد بمبش مقابل اروگوه در ماراکانا افتادند .این بار بدون استپ سینه بود اما باز هم خامس یک شوت بی نظیر روانه دروازه کرد. البته دفعه قبلی با پای راست شوت کرده بود.”

اوله از آرژانتین :”رئال تبدیل به کابوس دپورتیوو و ژرمن لوکس شد، سه گل از رونالدو، دو گل از بیل، دو گل از چیچاریتو و گل دیگری از خامس در ریازور . آنها پنج گل هم به بازل زده بودند.”