مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید در بازی مقابل دپورتیوو قوای گلزنی خود را با به ثمر رساندن هشت گل نشان داد.

رئال گلهایش را با حرکاتی برق آسا و سرعتی به ثمر رساند. در واقع مجموع ثانیه هایی که برای رئال گلهای رئال صرف شد ، یک دقیقه و 58 ثانیه بود.

1-0 ، رونالدو، 20 ثانیه / پرواز 260 سانتی متری
دقیقه 28: رونالدو 260 سانتی متر به ارتفاع 11.6 متری پرید. مارسلو حرکت را شروع کرده بود، توپ به کروس، خامس رودریگز ، رونالدو و در نهایت آربلوا رسید.

2-0، خامس رودریگز، 29 ثانیه/ شوت غیرقابل مهار
دقیقه 35: خامس توپ را از بنزما گرفت، توپ را روی پای چپ خود تنظیم کرد و از فاصله 24 متری توپ را به کنج دروازه فرستاد. این گل یادآور گل خامس رودریگز در جام جهانی بود.

3-0، رونالدو، 10 ثانیه/ ضدحمله
دقیقه 40: بنزما ضد حمله را با پاس مارسلو به بنزما آغاز کرد. دروازه بان دپورتیوو به اشتباه از دروازه خارج شد و توپ جلوی پای بازیکن پرتغالی افتاد و او با دو ضرب آن را به گل تبدیل کرد.

4-1، بیل ، 20 ثانیه/ پاس به درون محوطه جریمه
دقیقه 65 : مارسلو توپ را ربود و پس از پاسکاری میان او ، واران، کروس، رودریگز و دوباره مارسلو، توپ به بیل رسید و بازیکن ولزی با پای چپ دروازه حریف را گشود.

5-1 ، بیل ، 20 ثانیه/ پاس در عمق
دقیقه 74: بیل فرار دیگری را انجام داد. این بار با پاس ایسکو. بازیکن مالاگایی پرس کرد، توپربایی کرد و توپ را برای بازیکن ولزی ارسال کرد. تکنیک و تمام کنندگی به این گل ختم شد.

6-1 ، رونالدو، 4 ثانیه / هت تریک
دقیقه 77: خامس رودریگز حریف را تحت فشار قرار داد و توپ دیاکیته را ربود.او توپ را به رونالدو داد تا ستاره پرتغالی با سرعت 51 کیلومتر بر ساعت شوت کند.

7-2 ، چیچاریتو، 8 ثانیه / شوت 26 متری
دقیقه 87: چیچاریتو اولین گلش در رئال را با یک سوپرگل به ثبت رساند. ایسکو توپ ربایی کرد، جلو آمد و آن را به بازیکن مکزیکی داد تا چیچاریتو با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت آن را روانه دروازه حریف کند.

8-2، چیچاریتو، 23 ثانیه/ شوت 23 متری
دقیقه 92 : چیچاریتو از فاصله 23 متری شوت زد و توپ به بازیکن حریف خورد تا وارد دروازه لوکس شود. پیش از این آربلوا، خامس و مارسلو پاسکاری کرده بودند تا توپ به او برسد.