مرجع خبری رئال مادرید: کارلو آنچلوتی اعلام کرد که در ترکیب تیمش برای بازی مقابل الچه تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

مربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد تغییرات احتمالی تیمش گفت:” رونالدو نیازی به استراحت ندارد. او از نظر ذهنی و بدنی آماده است و در بهترین شرایط خود قرار دارد. ایارامندی گزینه دیگری است که شانس حضور در ترکیب را دارد تا به انسجام خط هافبک کمک کند. در مقابل دپورتیوو خوب عمل کرده بودیم اما ایارامندی را جایگزین بنزما کردیم تا انسجام بیشتری در خط دفاع ایجاد شود و مشکلی ایجاد نشود.”

وی در مورد عملکرد خوب بازیکنان ذخیره رئال مثل ایارامندی و ایسکو گفت:” آسان نبود اما ایارامندی و ایسکو خیلی حرفه ای عمل کردند. آنها به مربی احترام گذاشتند و آماده بودند تا 20 تا 30 دقیقه بازی کنند.”

آنچلوتی در مورد مصدومیت په په و راموس بیان کرد:” سرجیو راموس از ناحیه پا دچار مشکل است. په په نیز همچنان در حال ریکاوری است. باید دید که تا فردا چه اتفاقی رخ می دهد اما احتمال تغییرات وجود دارد.”

مربی رئال با ستایش از عملکرد ایسکو گفت :” او در سال اولش خیلی خوب بود و در بازیهای مهمی مثل فینال کوپا در لیسبون درخشید. اعتمادم به او هیچ تغییری پیدا نکرده است. خیلی جوان است و نماینده ای برای آینده به شمار می رود. رقابت در پست او خیلی بالاست. بازیکن بسیار مهمی است اما ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.”

آنچلوتی در مورد حمایت فلورنیتنو پرز از کاسیاس اظهار داشت:” مدیر از اتحاد صحبت کرد و این برای ما خیلی مهم است. وقتی در میان باشگاه، بازیکنان و هواداران همه چیز روبراه است، آسان تر است که برای رسیدن به اهداف رقابت کنیم. پارسال خیلی متحد بودیم و به همین خاطر قهرمان شدیم.”

وی در مورد تغییر پست رونالدو و حضور او در سمت راست خط حمله گفت :” نعییر پست مهاجمان در جریان بازی قابل پیش بینی نیست.”

مربی ایتالیایی در مورد سطح رقابت در لالیگا گفت:” رقابت خیلی بالاست. سویا خیلی خوب عمل کرد. والنسیا نیز تیم خوبی در اختیار دارد. در بالای جدول هر اتفاقی امکان پذیر است.”

وی در مورد احتمال حضور چیچاریتو در ترکیب رئال بیان کرد:” بازیکنان باید درک کنند که بازیهای زیادی در پیش است. باید سیستم چرخشی را درک کرد. این تغییرات را نباید به چشم تنبیه نگاه کنند. وقتی کریم بازی نمی کند باید درک کند که این تغییر برای این است که خسته نشود و دلیلش این نیست که خوب بازی نکرده است. او در مقابل دپورتیوو تعویض شد تا مهاجمی که حرکات سرعتی تری انجام می دهد بازی کند. حضور چیچاریتو در ترکیب برای بازی مقابل الچه؟ قطعا تغییراتی خواهیم داشت.”

آنچلوتی در مورد تغییر عملکرد هجومی رئال نسبت به زمان قبل از آمدن خودش به رئال گفت :” سطح هجومی ما از پارسال بهتر است اما باید در فاز دفاعی نیز بهتر شویم.”