مرجع خبري رئال مادريد : زوکو، رئیس جدید کمیته پیشکسوتان رئال است که جایگزین دی استفانو شده است. بازیکن دهه 60 رئال می گوید :” آلفردو سالها رئیس این کمیته بود و تکرار نشدنی است. هیئت مدیره مرا انتخاب کرد و این مسئلیت بزرگی برای من است.”

وی در مورد هو شدن کاسیاس گفت :” هواداران رئال پر توقع هستند. کمتر کسی می تواند از صدای سوتهای آنها قسر در برود. مهم این است که بازیکنان نا امید نشوند و به تلاش ادامه بدهند. کاسیاس هم نباید تعجب کند. در مورد این که او در ترکیب قرار بگیرد یا ناواس این آنچلوتی خواهد بود که تصمیم می گیرد.”

زوکو در مورد فشارها به آنچلوتی در این فصل گفت :” فوتبال همین است. فشار خیلی بالاست. باید محکم بود و چه با سوتها موافق باشی چه مخالف با آن کنار بیایی. آن{لوتی ایده های خودش را دارد و ارزش خود را نشان داده است.”

وی در ادامه گفت :” برایم عجیب است که قهرمانی اروپا باعث ساده انگاری برخی بازیکنان شده باشد. بعد از یکی از بازیها خواندم که یکی از بازیکنان به ساده انگاری هم تیمی ها اعتراف کرده بود. بازیکنان رئال بهترین هستند اما باید ارزشهایشان را نشان بدهند. این که تیم در نیمه دوم افت می کند یا در ضربات ایستگاهی مشکل دارد مسئله ایست که مربی باید آنها را حل کند.”

زوکو در مورد نقل و انتقالات تابستانی رئال بیان کرد:” بازیکنان خوبی جدا شدند و برخی دیگر آنها را ترک کردند. ترکیب خوبی در اختیار تیم است و مشکلی وجود ندارد. باید با آرامش حرکت کرد. باید سخت تلاش کنیم تا در ماه می شانس بردن جامها را داشته باشیم.”