مرجع خبری رئال مادرید : بازیکن شماره 8 الچه ، پسر میشل ، اسطوره رئال و مربی فعلی المپیاکوس. آدریان گونزالس می گوید :” ّبازی در برنابئو همیشه خاص است. از نظر من این استادیوم یکی خاصل ترین هاست. تقابل با رئال همیشه افتخار آمیز است. با رایو، ختافه و راسینگ در این استادیوم برنده نشدم. امیدوارم که با الچه اولین پیروزی را کسب کنم.”

وی در ادامه گفت :” در دوران شوستر فرصت برای حضور در تیم اصلی رئال را نداشتم. 19 ساله بودم و راهی سلتا شدم. متاسفانه فرصت بازی کردن به من نرسید. در کاستیا سال قبلش عالی بودم و 38 بازی انجام داده بودم. به حضور در تیم اصلی رئال امید داشتم اما کار آسانی نیست. شاید برای شوستر هم سخت بود که به بازیکنی مثل من نگاه کند.”

آدریان در مورد شانس های حضور پدرش در برنابئو بیان کرد:” در رویاهایم می توانم پدرم را سرمربی رئال ببینم. خوش شانس بودم که زمانی در کاستیا مربی من بود. امیدوارم روزی مربی رئال شود. همه می گویند که چون پسرش هستی این نظر را داری اما به نظرم با عملکردی که داشته کاملا مناسب این پست است.”

وی در مورد هو شدن کاسیاس گفت :” ناعادلانه است. کاسیاس بازیکن بزرگی است که همه چیزش را برای باشگاه گذاشته و لایق این اتفاقات نیست. او روی گل بازی با اتلتیکو هیچ تقصیری نداشت. ایکر بیش از 20 سال در این باشگاه بوده و نباید چنین رفتار بدی با او صورت بگیرد.”