مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید الچه را هم گلباران کرد تا روزهای درخشانش را تکمیل کند.

شاگردان آنچلوتی بدون آن که بازی درخشانی ارائه بدهند، با “چهار گله” رونالدو و گل دیگری از بیل توانستند که با نتیجه 4 بر یک بر الچه غلبه کنند و به رکورد جالب 18 گل در هشت روز دست یابند! رئال مادرید حالا با کسب 9 امتیاز از پنج بازی اول لالیگا شرایط قابل قبولی پیدا کرده است.

آنچلوتی در این بازی با عدم استفاده از مهاجم تخصصی و نیمکت نشین کردن چیچاریتو و بنزما نشان داد که هدفش از این میدان کسب یک پیروزی آسان بدون خسته کردن بازیکنانش است.

این تاکتیک جواب داد چرا که رونالدو و بیل که هر دو در پست مهاجم نوک بازی می کردند گل زدند. رونالدو در این بازی به برخی بازیکنان حریف درس پنالتی زدن داد و حالا در پنج هفته با به ثمر رساندن نه گل ، گام بزرگی به سمت چهارمین کفش طلای دوران فوتبالش برداشته است.

بازی در کل بازی جذابی نبود. رئال در 30 دقیقه آغازین تیم غالب میدان بود اما این الچه بود که از روی نقطه پنالتی توسط آلباکار به گل رسید اما در دقیقه 20 این بیل بود که روی ارسال خامس بازی را به تساوی کشاند تا رئال با روحیه بیشتری ادامه بدهد.

پس از ن همکاری زوج مارسلو – رونالدو عالی بود. در دقیقه 27 ، مدافع برزیلی که به روزهای اوجش برگشته است ، پنالتی گرفت تا رونالدو گل بزند و دقایقی بعد ارسال زیبایی از جناح چپ داشت تا رونالدو با ضربه سر گل بعدی را بزند و رئال با نتیجه سه بر یک پیش بیافتد.

رئال در نیمه دوم بازی را خوب شروع کرد و در پانزده دقیقه آغازین هم موقعیت های خوبی داشت اما به مرور بازی برابر شد که در این لحظه آنچلوتی تصمیم گرفت که چند تغییر داشته باشد. آربلوا جای کارواخال را گرفت و چیچاریتو نیز به میدان آمد.در دقیقه 81 رونالدو روی حرکت انفرادی خودش پنالتی دیگری گرفت و آن را به گل تبدیل کرد. اما رونالدو خستگی ناپذیر بود. او گل چهارم خودش را هم در دقیقه 92 با پاس عالی بیل زد تا در هفته هایی که سرنوشت توپ طلا مشخص می شوند، آماده کسب سومین توپ طلای دوران فوتبالش باشد او در 360 دقیقه اخیر فیکس بوده و خوش درخشیده است.

به هر صورت به نظر می رسد که برنامه رئال کسب پیروزی در همه بازیها تا الکلاسیکوی سوم آبان است و پس از آن رئال می خواهد فاصله را با صدر جدول کاهش بدهد.