مرجع خبري رئال مادريد : امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط آکادمی رئال مادرید به ستایش از آنچلوتی پس از پیروزی رئال مقابل الچه پرداخت.

وی در مورد سه پیروزی پرگل اخیر رئال مقابل الچه، بازل و دپورتیوو گفت :” این پیروزی مهمی بود که حال خوش تیم را نشان می داد. شب بزرگی برای رونالدو بود ، بازیکنی که برای ما بسیر اساسی غ است. دو گل عالی زد. گل چهارمش روی یک حرکت عالی بود.  او در پست هافبک کناری به میانه میدان می آمد و حتی در دفاع هم کمک می کرد. ضربه سر او مرا یاد ضربات سانتیانا انداخت. او مملو از استعداد است و می تواند با پاهای چپ، راست و ضربه سر گل بزند.”

بوترا در مورد حضور رونالدو در خط حمله در این بازی گفت :” او می تواند در همه پستهای تهاجمی بازی کند چرا که توانش را دارد. او با ضربه سر مثل یک مهاجم درحجه یک گل زد. رونالدو یک تهدید دائمی برای حریف است و می تواند گزینه های زیادی را به تریکب اضافه کند.”

وی در مورد عملکرد ناواس گفت :” خوب عمل کرد. مربی تصمیم گیری می کند. فصل طولانی در پیش است و همه بازیکنان نقش مهمی خواهند داشت. نمی دانم این سیستم چرخشی برای روی فرم آمدن یکلور بود یا خیر اما نظری نمی دهم. تیم در خط دفاع منسجم بود.”

بوترا در مورد اتحاد تیمی گفت :” ببینیم چه می شود. باید متحد باشیم .چاش های بزرگی در پیش است. حریفان قدرتمند هستند و باید متحد باشیم تا بازیکنان راحت تر به میدان بروند.”

وی در ستایش از آنچلوتی گفت:” تجربه بسیار خوبی در اختیار دارد و تصمیماتش حاصل خرد است. به او شدیدا باور دارم.”

بوترا در مورد ایارامندی بیان کرد :” خیلی خوب کار کرد. در پست هافبک میانی یک متخصص است و باید از فرصت هایش استفاده کند.”