مرجع خبري رئال مادريد :  کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال از عملکرد تیمش مقابل الچه خرسند است.

آنچلوتی پس از پیروزی رئال مقابل الچه با نتیجه پنج بر یک اظهار داشت:” خوب بازی کردیم و تعادل و ثبات خوبی داشتیم. بحث در مورد سیستم بازی ما نیست، بلکه در مورد کار تیمی است. نشان دادیم که نسبت به بازی مقابل اتلتیکو خیلی  بهتر شده ایم.”

وی در مورد عملکرد کیلور ناواس و هماهنگی او با خط دفاعی گفت :” با آرامش بازی کرد. کیلور آرام بود و به خوبی از پس این بازی بر آمد.”

آنچلوتی در مورد عملکرد ایارامندی بیان کرد:” آماده بود و از عملکردش راضی هستم.  بسیار حرفه ای کار کرد. نمی دانم که چند بازی تا پایان فصل انجام خواهد داد اما هر زمان که به او نیاز داشته باشیم آماده خواهد بود. در این بازی از نظر من استفاده از سیستم چرخشی برای بازیکنان مهم بود چرا که بدین ترتیب بازیکنان نیمکت نشین هم انگیزه پیدا می کنند. شنبه بازی دیگری داریم و طبیعی بود که برخی بازیکنان استراحت کنند. مودریچ و بنزما در این بازی استراحت کردند اما شنبه به ترکیب برم ی گردند.”

مربی ایتالیایی در مورد عملکرد رونالدو پس از استراحت سه هفته ای در بازیهای ملی بیان کرد:” نیاز به فرصت کافی برای تمرین داشت. از نظر بدنی خیلی سرحال است و جدی تمرین می کند. انگیزه اش بسیار بالاست و گل می زند، خوب هم گل می زند.”

آنچلوتی در مورد احتمال بازگشت کاسیاس به ترکیب در بازی مقابل ویارئال گفت:” سیستم مشخص است. با سیستم 2-4-4 دفاع می کنیم و با سیستمی دیگر حمله می کنیم. در مورد کاسیاس باید بگویم که باید ببینیم تا شنبه چه می شود. زمان کافی برای صحبت کردن در این باره وجود خواهد داشت. ارتباط هو شدن کاسیاس به نیمکت نشین شدن ؟ هیچ ارتباطی وجود ندارد.”

وی در مورد جوان شدن ترکیب رئال و رسیدن به میانگین 24 سال در این بازی هم صحبت کرد، به شکلی که رونالدو پر سن و سال ترین بازیکن ترکیب بود. آنچلوتی اظهار داشت:” این قضیه باید رونالدو را نگران کنند. بازیکنانی در اختیار داریم که بسیار جوان و فرصت طلب هستند. سال گذشته آنها هیجان خود را نشان دادند و حالا باید از فرصت ها ساتفاده کنند. باید حرفه ای گری خود را نشان بدهند چرا که آسان نیست که دقایق بازی زیادی نداشته باشی و وقتی مربی از تو می خواهد در بهترین سطحت به میدان بروی. ترکیب خوبی در اختیار داریم.”

کارلتو در مورد حضور رونالدو در پست مهاجم نوک اظهار داشت:” این پست با آن پستی که او دوست ندارد متفاوت است. رونالدو دوست ندارد که پشت به دروازه بان بازی کند. می خواهد در جناحین باشد و فضاسازی کند. او در پستی که امشب بازی کرد تحرک و سرعت کافی را در اختیار دارد و می تواند در محوطه جریمه دست به شگفتی بزند. او در پستی بازی می کند که در آن راحت باشد.”