مرجع خبري رئال مادريد : کیلور ناواس بالاخره فرصت حضور در ترکیب رئال در بازیهای رسمی را پیدا کرد.

دروازه بان کاستاریکایی پس از حضور در بازی رئال مادرید و الچه گفت:”اولین بازیم خیلی زیبا بود. همیشه دوست داشتم این وز را ببینم. رسیدن به این جا و حضور در استادیوم برنابئو برای من یک افسانه بود. به این اتفاق اتفخار می کنم و خرسند هستم چرا که تیم من پیروز شد. یک گام دیگر برداشتیم و باید این روند را حفظ کنیم.”

ناواس در مورد عملکرد مطمئن خود در این بازی اظهار داشت:” مهم است که در زمانی که از تو می خواهند آماده باشی. از فرصت دوری از میادین استفاده کردم و با هم تیمی های جدیدم صمیمی شدم.  در این بازیها باید همیشه با مدافعان صحبتی کنی و حواست جمع باشد. سعی کردم از فرصتی که در اختیارم قرار گرفته ست استفاده کنم.”

دروازه بان سابق لوانته در مورد استفاده رئال از فرصت هایش در این بازی بیان کرد:” مهم است که بتوانیم گلهای زیادی به ثمر برسانیم. بازیکنان خوبی در اختیار داریم که در هر لحظه می توانند گل بزنند. به این بازیکنان نیاز داریم. شنبه به مصاف ویارئال می رویم. نباید جدیت و تمرکز خود را از دست بدهیم. بازی در استادیوم مشکلی مثل ال مادریگال برگزار می شود اما شخصیت خود را حفظ می کنیم و امیدواریم که بازی خوبی باشد، پیروز شویم و سه امتیاز را کسب کنیم.”

وی در مورد هو شدن کاسیاس گفت :” سوتها ناعادلانه  هستند چرا که او در رئال بزرگی کرده است. هر کسی او را هو می کند، به رئال بی تعصب است. از هواداران می خواهیم که ما را تشویق کنند.”