مرجع خبري رئال مادريد : آلوارو آربلوا پس از پیروزی رئال در مقابل الچه با خبرنگاران صحبت کرد.

این بازیکن اظهار داشت:” مهم بود که پیروز شویم. هر چقدر بیشتر گل می زدیم بهتر بود. هم ایسکو و هم ایارامندی با این تعویض سیستم خوب عمل کردند. در روزهای دیگر این قدر خوب عمل نمی کردیم اما حالا این گونه پیروز می شویم.”

وی در ادامه گفت :” وقتی گل اول را می خوری فشار خیلی بالا می رود. اما صبور بودیم و کریستیانو عالی کار کرد. سعی کردیم لذت ببریم.”

آربلوا در مورد خواسته آنچلوتی برای پیشروی مدافعان کناری گفت:” مربی از ما می خواهد که به جلو برویم و برگردیم اما این تیم خ خیلی هجومی است و باید در خط دفاعی انسجام لازم را داشت. مربی به مرور زمان عملکرد درخشانش را نشان داده است. خامس، کروس و بازیکنان جدید در هر بازی هماهنگی بیشتری پیدا می کنند و حالا نوبت بازی مقابل ویارئال است. آنها ترکیب بسیار خوبی در اختیار دارند و مربی بسیار خوبی روی نیمکت آنها می نشیند. با بازیکنانی مثل دنیس چریشف می توانند خوب عمل کنند و باید مراقب باشند.”

مدافع رئال در مورد تشویق هواداران این تیم گفت:” از حمایت هواداران متشکرم. در بازیهای دیگر این گونه از ما حمایت نمی کردند اما دلیل توقعات بالای آنها این است که ما را دوست دارند و ما هم می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.”