مرجع خبری رئال مادرید : کرواسی حالا به صورت جدی خطر حذف از یورو را حس می کند. در حقیقت هر نتیجه ای به جز پیروزی مقابل اسکاتلند در هفته پایانی باعث حذفشان می شود و حتی در صورت غلبه بر اسکاتلند هم ممکن است صعود نکنند چرا که از نظر تفاضل گل اوضاعشان در مقابل جمهوری چک خوب نیست.

در حقیقت در حال حاضر جمهوری چک و انگلیس با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت دو و مثبت یک در رده های های اول و دوم هستند و کرواسی و اسکاتلند با تفاضل منفی یک و منفی دو  و فقط یک امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند. حالا کرواسی اگر اسکاتلند را ببرد، در رده دوم یا سوم قرار می گیرد و از سویی چهار تا از شش تیم سوم برتر هم به مرحله بعدی صعود می کنند و طبیعتا تیم سومی که چهار امتیازی باشد شانس بالایی برای صعود خواهد داشت اما در هر صورت تیم مودریچ باید در هفته پایانی برنده شود.

مودریچ در مورد کسب جایزه بهترین بازیکن میدان مقابل جمهوری چک گفت:” این حس شیرین و تلخی با هم دارد چرا که برنده نشدیم. حالا باید اسکاتلند را شکست بدهیم تا صعود کنیم. شروع بسیار بی نظمی در جریان بازی داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. گل تساوی را زدیم و می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما متاسفانه دقت نداشتیم. حالا باید اسکاتلند را شکست بدهیم تا صعود کنیم.”