مرجع خبری رئال مادرید : ناچو فرناندز در حال حاضر بازیکنی استراتژیک  واساسی برای پروژه جدید آنچلوتی در رئال مادرید است. مدافع وسط مادریدی بار تیم را در حالی به دوش کشید که در ماه های اخیر سرجیو راموس فشار زیادی را تحمل کرده بود. مصدومیت های کاپیتان فضایی را در ترکیب در اواخر خالی کرد اما ناچو در کنار میلیتائو بسیار پخته، منسجم و با ثبات ظاهر شدند و بدنه های ترکیب برای فصل بعد بودند. مشکل این جاست که قرارداد ناچو در ژوئن 2022 به اتمام می رسد و با توجه به اتفاقات مربوط به راموس هواداران منتظر هستند که هر چه زودتر ترکیب وی مشخص شود تا ماجرایی ناخوشایند تکرار نشود.

ناچو 32 بازی در این فصل داشته که 24 تایش در لالیگا و هشت تایش در چمپیونزلیگ بوده که هرگز اخراج نشده است و درصد دوئل های موفق و توپربایی بالایی را در مورد پستی ریسکی داشته است. به همین خاطر و با وجود جدایی واران، آنچلوتی اعتقاد دارد که با ناچو، میلیتائو و آلابا خیالش از پست دفاع میانی راحت است. حالا باید نفر چهارم مشخص شود. باشگاه در نظر دارد که وایخو را از گرانادا برگرداند اما کارلتو بازیکنان جوان را دوست دارد و ماریو گیلا 20 ساله گزارشات مکتوب و ویدیوی مثبتی را داشته است.

ناچو می تواند کلانتر جدید خط دفاعی رئال مادرید باشد. هم تیمی ها به خاطر روحیه تیمی به او احترام می گذارند. به همین خاطر با رفتن راموس می تواند کاپیتان سوم تیم باشد (اگر مارسلو و واران بروند شاید کاپیتان دوم شود) ناچو شخصیت محبوبی دارد و هواداران هم دوستش دارند. رم سه سال است که به دنبالش می گردد اما می خواهد پنجمین بازیکن تاریخ باشگاه باشد که در کنار ساراگا، کاماچو، چندو و سانچیس (پسر) کل عمرش را در رئال سپری کرده است. در کل عمرش از یک پیراهن دفاع کرده است. مسیر بی نقصی داشته است. تمدید گام بعدی اوست.

توماس رونکرو