مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل لودگورتس شرکت کرد.

مربی رئال در مورد تقابل بت تیم بلغارستانی گفت:” در این تورنمنت تیم های کوچک وجود ندارد، همه تیمها می جنگند. می دانیم که بازی در آنفیلد مشکل است اما لودگورتس بازی خوبی در این زمین داشت. باید پیروزی شویم و نتیجه خوبی بگیریم.”

وی در مورد احتمال استراحت دادن به برخی بازیکنان اظهار داشت:”برنامه ای برای استراحت دادن به بازیکنان ندارم اما اگر ببینم بازیکنی در تمرین امروز به شرایط بدنی آرمانی نرسیده استراحت می کند. دو بازی اول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان همیشه خیلی مهم هستند. هواداران خیلی زیادی در بلغارستان داریم، جو خیلی خوبی بر این جا حاکم است. لودگورتس روحیه تیمی خیلی خوبی دارد.”

آنچلوتی با اعلام این که رونالدو بهترین بازیکنی است که هدایتش را به عهده داشته است بیان کرد:”بدون آن که به کسی بی احترامی کرده باشم باید بگویم که رونالدو بهترین بازیکنی است که هدایتش را به عهده داشته ام. او برای این پیراهن می جنگد. رهبری است که خیلی کم صحبت می کند اما یک الگوست. مربی باید همیشه سیستم را طوری بچیند که او گلهای زیادی می زند. گلهایش لیاقت من را نشان می دهد!”

وی در مورد ترکیب احتمالی تیمش گفت:”2-4-4 بهرتین سیستم دفاعی موجود است. 3-3-4 تعادل را کم می کند و در خط دفاع به مشکل می خوریم. سعی می کنیم که با 2-4-4 دفع کنیم و با 3-3-4 حمله کنیم، حضور دو بازیکن در جناحین مهم است.”

وی در مورد خاطرات خود از بلغارستان گفت:” در یک بازی لیگ قهرمانان با میلان در این کشور بازی کردم و بردیم. در دانشگاه پلوودیف هم از ما تجلیل شد که خیلی متشکر کنیم.”

مربی رئال در مورد اتمام مصدومیت په په گفت:” می تواند فردا بازی کند. باید ببینیم که در ترکیب اصلی قرار می گیرد یا خیر، شاید یکی از میان راموس و واران که زیاد بازی کرده اند استراحت کنند.”

آنچلوتی در مورد ایسکو گفت :” هیچ مشکلی ندارد. فقط یک مربی کم دارد که به او بازی بدهد. رقابت در رئال خیلی بالاست. بازیکن خیلی مهمی است. باید در همه دقایق ممکن بازی کند اما مشکل این جاست که نمی توانیم با بیشتر از یازده بازیکن به میدان برویم.”