مرجع خبري رئال مادريد : ایسکو آلونسو پیش از بازی رئال و لودگورتس در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد و گفت که سیستم 3-3-4 سیستم خوبی برای رئال است اما دلیل اصلی موفقیت آن سه مهاجمی است که گلهای زیادی می زنند.

نقش تدافعی تر:” مربی از من می خواهد که در دفاع نیز شرکت کنم و این کرا را می کنم. با توپ خوب کار می کنم اما می خواهم در دفع نیز خوب عمل کنم.”

نیمکت نشینی ” من و ایارا نمی توانیم در مورد انگیزه گرفتن حرفی بزنیم. ما جوان هستیم، می دانیم که چه رقابتی در این جا وجود دارد و می خواهیم لذت ببریم، در بیشترین دقایق ممکن بازی کنیم و به ترکیب اصلی برسیم.”

خطر لودگورتس:”این اولین یا آخرین باری نیست که یک تیم کوچک تر یک تیم بزرگتر را می برد. ما از لیگ قهرمانان صحبت می کنیم. سعی می کنیم به حریف احترام بگذاریم و صدرنشین شویم. این بازی خیلی مهم است. در یک زمین مشکل بازی می کنیم. نباید آرام بنشینیم و با تمام وجود باید به فکر برد باشیم. امیدواریم که مثل بازیهای اخیر باشیم و روند خوبمان را ادامه بدهیم.”

از دست رفتن جایگاه:” پارسال اول فصل در ترکیب اصلی بودم اما فصل جدید امیدهای جدیدی وجود دارند. امیدورم در این فصل دقایق زیادی داشته باشم. تلاش می کنم تا به ترکیب برسم.”

سیستم تیمی :” سه بازیکن عالی در خط حمله در اختیار داریم که گلهای زیادی می زنند اما جدا از آن دفع کردن خیلی مهم است هر چند که شاید برخی بازیکنان بیشتر دفاع کنند.”

شناخت از لودگورتس:” فقط مدافعشان را می شناسم که نمی دانم چند پنالتی گرفت و خیلی زود به شهرت رسید. برای لویرپول هم کار را مشکل کردند. مربی به ما گفته که چطور بازی می کنند اما هواداران هم از ما خیلی حمایت می کنند.”

خامس:” من و او می توانیم کنار هم بازی کنیم. همه بازیکنان می توانند کنار هم باشند. کیفیت تیمی را بالا می برد و برای ما مهم است.”

دقایق اندک:” من کم بازی می کنم اما امیدوارم بیشتر بازی کنم. از حضور در رئال خوشحالم.”

محبوبیت :” هواداران رفتار خیلی خوبی با من داشته اند و سعی می کنم از فرصت هایم استفاده کنم. بعدش مربی حرف او را می زند.”