مرجع خبري رئال مادريد : ماریانو گارسیا رمون، مربی و دروازه بان اسبق رئال در مورد شرایط فعلی تیم صحبت کرد.

عدالت در مورد بنزما:” بنزما گلزن نیست. رئال مادرید همیشه به بازی با یک گلزن عادت داشته است اما با حضور کریستیانو و بیل ضروریت برای وجود یک مهاجم با شم گلزنی بالا وجود ندارد. وقتی تیم یک گلزن ذاتی مثل رونالدو را در اختیار دارد بقیه جای چندانی برای گلزنی در اختیار ندارند .سه بازیکنه هجومی رئال کاملا متفاوت هستند و با یکدیگر هماهنگ هستند. بنزما فضای زیادی برای بقیه ایجاد می کند و در مورد عملکردش با عدالت صحبت نمی شود.”

عملکرد آنچلوتی:” او خوب تیم را مدیریت کرده است .نه تنها در مورد بحث دروازه بانی که مورینیو ایجادش کرده بود بلکه در مورد همه موارد. در مورد کاسیاس بی عدالتی شد. آنچلوتی به خوبی این بحث را مدیریت کرد. مربی توانمندی است.”

رئال تا کجا پیش می رود؟” نمی دانم. فلسفه آنها در مرکز زمین عوض شده است و نمی توان چیزی را تشخیص داد. فعلا حریفان آسان را شکست داده اند. باید دید که واکنش مرکز زمین در بازیهای مشکل چه خواهد بود.”

ترکیب رئال:” رئال در نیمکت بازیکنان خوبی دارد. ایارامندی حضور دارد که پول زیادی برایش صرف شده است، ایسکو هم هست ، یا خدیرا هم باز خواهد گشت. ترکیب بسیار خوبی در اختیار تیم است اما سبک بازی تیم خیلی عوض شده است. نمی توان ژابی آلونسو و سبکش را با کروس و دی ماریا را با خامس مقایسه کرد.”

بازی با لودگورتس:” بازی مقابل لودگورتس آسان نخواهد بود. تیم ناشناخته ای هستند اما مقابل لیورپول دو دقیقه تا نباختن کم آوردند و با اشتباه دروازه بان باختند. رئال اذیت خواهد شد اما در کنار چلسی ، بایرن و بارسا شانس ها برتر قهرمانی هستند.”