مرجع خبری رئال مادرید: کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد کسب سه امتیاز ارزشمند در بلغارستان توسط تیمش صحبت کرد.

مربی ایتالیایی پس از بازی رئال مقابل لودگورتس اظهار داشت:”موقعیت های گلزنی زیادی در اختیار داشتیم. باید از فرصت هایمان بهتر استفاده می کردیم و می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. راضی هستیم. در ابتدا خوب نبودیم. یک بار دیگر روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم و ممکن بود کار کمی مشکل شود اما واکنش خوبی داشتیم. تیم در فاز هجومی خوب بود و از نظر بدنی خوب عمل کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم و بالاخره در پایان توانستیم گل بزنیم. لیاقت زیادی داشتیم. باید مشکل ضربات ایستگاهی را رفع کنیم.”

آنچلوتی در مورد تاثیر خونسردی بیش از حد روی عملکرد تیم گفت :” بیش از حد خونسرد نبودیم. پیش از بازی این تیم را بررسی کرده بودیم. می دانستیم که در ضد حملات چه توانایی هایی دارند. مشکلی برای مبارزه با این قضیه نداشتیم اما گل خوردن در آغاز بازی آسان نیست.”

آنچلوتی در مورد شکست لیورپول از بازل بیان کرد:” کمی شگفت زده شدم اما لیگ قهرمانان همین است. همه بازیها مشکل هستند. باید جنگید اما در گروه خوبی قرار داریم.”

وی در مورد عملکرد چیچاریتو گفت:”می خواستم به بنزما استراحت بدهم. تا کنون زیاد بازی کرده بود. چیچاریتو خوب بازی کرد. گل نزد اما خوب عمل کرد.”

آنچلوتی در مورد مصدومیت رونالدو بیان کرد:”فکر نمی کنم جدی باشد. کمی احساس درد می کرد اما زیاد جدی نیست.”

وی در مورد بازی خشن لودگورتس و هو شدن رونالدو توسط هواداران بلغاری گفت:” لیگ قهرمانان همین است. تیمهای کوچک تر در مقابل تیمهایی مثل ما با همه وجودشان بازی می کنند. باید احترام گذاشت. این را قبل از بازی می دانستیم. آنها در آنفیلد هم همین گونه بازی کردند. در مورد داوری هم بگویم که صحنه های مشکلی وجود داشت و در مجموع تصمیمات درستی گرفته شد.”

مربی ایتالیایی در ادامه بیان کرد:”باز خوبی داشتیم. بد شروع کردیم و یک گل خوردیم. پس از آن در خط حمله فشار آوردیم. خیلی سریع بازی کردیم و حرکات خوبی داشتیم. راضی هستم چرا که لایق پیروزی بودیم و موقعیت داشتیم.”

آنچلوتی با تاکید اشتباهات تیمش روی ضربات ایستگاهی گفت:” در مقابل سوسیه داد و اتلتیکومادرید نیز به همین نحو گل خوردیم. باید تیر اول را پوشش بدهیم. با حضور کریستیانو رونالدو و گرت بیل از بهترین ترکیب خود در ضربات ایستگاهی استفاده کردیم اما یک بار دیگر گل خوردیم. باید دقت بیشتری روی این ضربات داشته باشیم.”

کارلتو در مورد تغییرات تیمش در این بازی گفت:” این بار با سیستم 2-4-4 بازی کردیم چرا که بیل خیلی عقب تر بازی می کرد. وقتی می خواستیم حمله کنیم ریسک کردیم و هجومی تر بازی کنیم. در پایان بازی کاسیاس یک توپگیری بی نظیر داشت. می خواستم به بازیکنانی مثل کروس، خامس رودریگز و کریم بنزما که زیاد بازی کرده بودند استراحت بدهم. بدین ترتیب به بازیکنانی مثل ایسکو ، ایارامندی و چیچاریتو انگیزه بیشتری دادم.”