مرجع خبری رئال مادرید: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

رونالدو در مورد آخرین شرایط مصدومیت خود گفت:” به مرور بهتر می شوم. در دقایق پایانی یک لگد خشن به پایم زده شد و ببینیم تا فردا چه می شود. تکل زشتی بود. از پشت تاندون پای مرا زد. اما باید عادت کرد … مهم بود که سه امتیاز را کسب کردیم و 50 درصد تا صعود کردن فاصله داریم.”

وی در مورد گلهای دریافتی تیمش روی ضربات ایستگاهی اظهار داشت:” نمی توان گفت که یک مشکل را می توان راحت حل کرد. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. هیچ کس کامل نیست. تیم سعی کرد که واکنش خوبی از همه لحاظ ها داشته باشد. باید از این نظر بهتر شویم. لودگورتس تیم خوبی بود که در آستانه غلبه بر لیورپول قرار داشت. ما خیلی خوب بازی کردیم اما گاهی بازیها این گونه پیش می روند.”

رونالدو در مورد از دست رفتن یکی از پنالتی هایش در این بازی گفت:” نمی دانم من اشتباه کردم یا دروازه بان خوب واکنش نشان داد. نمی توان در مورد چنین شرایطی نظر دارد. واکنش دروازه بان خیلی خوب بود. همیشه کسی که ضربه پنالتی را می زند شانس بیشتری نسبت به دروازه بان دارد اما دروازه بان ها برای مهار توپها درون دروازه می ایستند و باید به او تبریک گفت. روی پنالتی دومی موفق نبود.”

وی در مورد تمجیدهای آنچلوتی از خودش بیان کرد:” چنین حرفهایی همیشه خوشایند است چرا که آنچلوتی یک مربی بزرگ فوتبال است که همه جامها را برده و با بهترین ها کار کرده است. از او متشکرم که گفت بهترین بازیکنی هستم که هدایتش کرده است. من همیشه سعی می کنم که بهترین عملکردم را در این پیراهن داشته باشم.”

ستاره پرتغالی در مورد جو استادیوم ، هو شدن خودش و تشویق مسی گفت:” سالها در فوتبال حرفه ای بوده ام و چنین چیزهایی ناراحتم نمی کنند.”

رونالدو در مورد بنزما گفت :” گل خیلی مهمی را زد. حضورش در بازی خیلی مهم بود.”

ستاره پرتغالی در مورد هواپیمای هواداران یونایتد با شعار” به خانه برگرد” که در بازی رئال مقابل ویارئلا به پرواز در آمد اظهار داشت:”چطور می توانستم آن را نبینم؟ ده بار از روی استادیوم عبور کرد! همیشه گفته ام که یونایتد خانواده من است اما در رئال راحت هستم. در این جا احساس مهم بودن می کنم. از محبتی که هواداران یونایتد به من دارند متشکرم و خاطرات خوبی از آنها دارم. “