مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با درخشش بنزما و وینیسیوس در مقابل والنسیا با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

بنزما و وینیسیوس هر کدام به همدیگر یک پاس گل دادند تا رئال مادرید کامبک بزند وبازی باخته مقابل والنسیا را با برد عوض کند. در حقیقت در چنین شب هایی است که سرنوشت لالیگا تعیین می شود. شب هایی که ابر و باد و خورشید و فلک در کار شده اند تا جلوی پیروزی را بگیرند اما با این وجود باز هم رئال مادرید برنده می شود.

والنسیا با سبک بوردالاس به نظر می رسد که یکی از مدعیان جدی قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر لالیگا باشد. تیمی که با جنگندگی و خشونت بالایی بازی می کند و به نوعی یاداور اتلتیکو مادرید با هدایت سیمئونه است. آنها پس از آن که با اشتباه فاحش و احمقانه لوکاس وازکز  توسط هوگو دورو مهاجم فصل گذشته کاستیا به گل رسیدند همه تلاش خود را کردند تا وقت بازی را تلف کنند و با همین نتیجه بازی را تمام کنند اما تعویض های هوشمندانه آنچلوتی (هر چند که هازارد حداقل نیم ساعت دیر تعویض شد!) باعث شد تا رئال مادرید سه امتیاز ارزشمند را کسب کند. در ابتدا بنزما ساخت تا وینیسیوس بزند و بعد از آن بازیکن برزیلی ارسال کرد تا کریم با ضربه سر گل بزند. این زوج حالا با مجموع 11 گل زده در پنج بازی لالیگایی روند شگفت انگیزی را دارند و خوش درخشیده اند.

با چنین بردهایی می توان امید زیادی به قهرمانی لالیگا داشت. حالا رئال با 13 امتیاز صدرنشین است و دو امتیاز از اتلتیکو بیشتر دارد و به نظر می رسد که با این روند و با مربی باهوشی مثل آنچلوتی شانس کسب لالیگای 35 خیلی زیاد باشد.

به جز لوکاس وازکز که مشخص نبود چرا به حریف پاس گل داد و هازارد که به هیچ وجه در حد دستمزد و قیمتش نیست و البته کاسمیرو که اشتباهات فراوانی داشت، بقیه بازیکنان رئال مادرید شب قابل قبولی داشتند و رئال مادرید با سه امتیاز و با صدرنشینی به خانه برگشت.