مرجع خبری رئال مادرید : آنچلوتی در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا صحبت کرد.

بازی:” ترکیبی را دارم که به جنگیدن ادامه می دهم و خوب یا بد باشیم باز هم می جنگیم و تا آخرین لحظه باور داریم. در نیمه اول در ضدحملات خیلی خوب بودیم. خوب دفاع نکردیم و جدیت نداشتیم. در چنین شرایطی ممکن است گل بخوری و این اتفاق رخ داد. والنسیا در نیمه اول فشار زیادی وارد کرد و خسته شدند. بعد از آن با طراوت بیشتری بازی کردیم و کنترل بازی را به دست گرفتیم. تعویض ها؟ خیلی خوب بودند و بازی را تغییر دادند. والنسیا خیلی خوب بازی کرد و روند خوبی را داشتند. بعد از بازی چهارشنبه طبیعی بود که زیاد طراوت نداشته باشیم.”

وینیسیوس و بنزما:” مهاجمان تیم هستند. خوش شانس هستیم که این بازییکنان را داریم. هازارد خوب کار کرد و خیلی راضی هستم. کاماوینگا نیز وقتی وارد زمین شد، خوب بود. باید از نظر دفاعی بهتر شویم. وینیسیوس و بنزما در نیمه اول همکاری خوبی با هازارد داشتند. در خط دفاعی بدون توپ اذیت شدیم اما در ضدحملات عالی بودیم.”

تعویض ها:” همه خوب بودند. تعویض ها حس و حال تیم را عوض کردند. کلید در آن لحظه همین بود. داشتن پنج تعویض یک برتری است چرا که نیمکت با کیفیتی داریم.”

هازارد:” خیلی خوب بازی کرد. همکاری خوبی داشت و فضاسازی کرد. پرتحرک بود. از نظر دفاعی خوب بودیم.”

کارواخال:” دچار مصدومیت شده است و ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می دهد.”

مشکل گلزنی:” من چنین نظری نداشتم. این ترکیب گلزن است چرا که بازیکنان باکیفیتی دارد. من به عنوان مربی سعی می کنم همه مسائل را مدیریت کنم.”

جوان ها:” خیلی مشکل است. مهم است که جوان ها بدانند که کیفیت فنی آنها برای فوتبال امروز کافی  نیست بلکه باید تعهد، انگیزه و شخصیت خود را هم به آن اضافه کنند. ترکیب سطح بی نظیری دارد.”

کلید پیروزی:” از روحیه خود استفاده کردیم. ذهن خود را با نشاط نگه داشتیم. روحیه تیمی کلیدی است. تیم جوانی داریم که خیلی خوب کار می کند. باید در دفاع بهتر شویم. باید بدون توپپ جدیت بیشتری داشته باشیم.