مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و والنسیا نوشت.

جنون شیرین
به خاطر چنین چیزهایی است که عاشق این ورزش هستیم. یک بر صفر عقب بودیم و مستایا آماده جشن صدرنشینی زیر نظر استادانشان بوردالاس بودند (مربی اهل آلیکانته یک معجزه دیگر را ساخته است)  اما همه چیز با جادو و استعداد زوج دیوانه وار خط حمله رئال مادرید تغییر پیدا کرد. در دقیقه و 35 ثانیه هم کریم بنزما و هم یک جوان پر انرژی برزیلی به نام وینیسیوس از یک شراکت نامحدود استفاده کردند و مقاومت خط دفاعی والنسیا و مامارداشویلی از گرجستان را ویران کردند. وینی شوتی را زد که به فولکه برخورد کرد و جایگیر یدروازه بانشان را خراب کرد. این گل شانسی بود اما حاصل ایمان بود. وینی با تمام وجودش شوت زد و پاداش آن را گرفت. پنجمین گل لالیگایی او بود که در جنگ برای پی چی چی با بنزما برابری کرد. اما بازیکن برزیلی با سخاوتمندی بعد از دو دقیقه پاس گل قیقی را به بازیکن فرانسوی داد. کریم یک بار دیگر بار تیم را به دوش کشید. او با تمام وجودش به سمت توپ رفت و گل زد. این دو بازیکن، لیدرهای صدرنشین لالیگا هستند.ایمان رئال مادرید یعنی همین. این در خون تیمی اسطوره ایست که هرگز ناامید نمی شود. این گونه در سن سیرو بردیم و در مستایا هم برنده شدیم. بازیها زمانی تمام می شوند که رئال تشخیص بدهد وقت تمام شدنشان است. از زمان فینال لیسبون همه حریفان این را می دانند.

پیراهن سوم
در روز 15 دسامبر 2019 ، کورتوا در مستایا روی یک کرنر ضربه سری را در آخرین ثانیه زد که در نهایت به گل رئال منجر شد و جلوی شکست را با شوت بنزما گرفت. در آن شب ئرال با پیراهن سومش بازی می کرد که پیراهن سبز رنگی بود که شباهتی به پیراهن سوم امسال دارد. این پیراهن ادای احترامی به کیلومتر صفر در شهر مادرید است که به نوعی شش جاده شهر مادرید را به هم متصل می کند. این پیراهن به رنگ فیروزه ایست و برای تیم خوش یمن بود. روزهای خوشی در راه است.

مراقب این والنسیا باشید
عملکرد درخشان کورتوا و خستگی جلویشان را گرفت اما بوردالاس توانسته یک جراحی اساسی را در این تیم داشته باشد. حالا آنها سبک و ایده بازی را دارند. رئال تا دقیقه 86 اسیر آنها بود. این والنسیا عقب نمی کشد و می توانند حریف سرسختی باشند.

اکوی کاملا
دیونی مارتین خواننده و رهبر گروه کاملا در کنار ماریا از آنخلس مونیوز در دهه 90 بیش از هفت میلیون نسخه از ترانه های تکنوی خود را فروختند. یکی از جملات ترانه موفق آنها می تواند حس رئالی ها در مورد هازارد را توضیح بدهد:” به من گوش بده، درک کن، عشق ما غیرممکن است.” حیف است چرا که بازیکن بلژیکی انگیزه دارد اما نمی تواند کارش را تکمیل کند. با این وجود کاماوینگا و رودریگو روی دیگر سکه هستند. باز هم با ورودشان به زمین شرایط را متحول کردند. این نشان می دهد که جوانی یعنی قدرت.

از شما حمایت می کنیم
درود صادقانه خود را به مدرم جزیره لاپالما می فرستم که فعال شدن آتشفشان آنها را ترسانده است. سخت است که چنین چیزهایی را درک کنیم اما طبیعت گاهی برای ما مشکلات ایجاد می کند. درود بسیار به مردم جزایر قناری. درود به همه رئالی هایی که دوره سختی را داشتند و حالا از رئال مادریدشان لذت می برند. یک تیم عالی. یک صدرنشین قدرتمند.