مرجع خبری رئال مادرید : نظرات بازیکنان اسبق رئال مادرید را در مورد بازی مقابل والنسیا مرور می کنیم.

خورخه والدانو:” پیروزی بزرگی مقابل یک والنسیای بزرگ بود و به همین خاطر رئال مادرید این قدر خوشحال بود. البته در هفته پنجم هستیم و این پیروزی تیمی را به قهرمانی نزدیک نمی کند. طبیعی است که والنسیا با تمجید و تحسین از بازی خارج شود. زوج وینیسیوس و بنزما که در فصل قبل به نظر می رسید طلاق گرفته اند حالا به نظر می رسد که عاشق هم هستند. برخی بازیکنان در طول بازی اثر می گذارند و برخی نظیر بنزما در پایان بازی کار خود را می کنند. ضربه شدیدی برای والنسیا بود. رئال با بهترین حرکتش در نیمه  دوم به گل اول رسید. با صبر حرکت کردند. بنزما نقش موثری داشت. سخت بود که این توپ را کنترل کرد و بتوان ویینسیوس را پیدا کرد. توپ بین راه به بازیکنی دیگر خورد و مهارنشدنی شد. وینیسیوس در اوج خود است. کاماوینگا کمک خیلی خوبی برای تیم است. توان دفاع و قطع توپ خیلی خوبی دارد.  رئال مادرید هنوز لیدری مثل راموس را در ترکیبش ندارد که به خط دفاعی سر و سامان ببخشد. هازارد در نیمه اول از نظر بدنی اماده بود و استارت های خوبی می زد.”

روبرتو کارلوس:” اگر والنسیا همین گونه بازی کند فصل بسیار بزرگی خواهند داشت. خیلی خوب بازی کردند. رئال مادرید همیشه با تجربه بازی می کند.”

ادوین کنگو:” وینیسیوس و ده نفر دیگر. از زمان شروع فصل همین بوده است.”

میاتوویچ:” افت شدید والنسیا پس از دریافت گل اول را درک نمی کنم. شگفت انگیز بود. هازارد پس از نیمکت نشینی در سن سیور در ترکیب قرار گرفت تا آنچلوتی نشان بدهد که مشکلی با او ندارد اما مشکلی با بازی ندادن با او هم ندارد.”