مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در هجده بازی خارج از خانه اخیرش در لالیگا نباخته و به دوازده برد و شش تساوی داشته و با بهترین رکورد تاریخش از این حیث در سالهای 1997 (یازده برد و هفت تساوی) و 2016 (سیزده برد و پنج تساوی) برابری کرده است. رئال مادرید اگر در پنج بازی خارج از خانه دیگر نبازد با بهترین  رکورد تاریخ برابری خواهد کرد.رئال در 28 بازی خارج از خانه قبلی خود فقط یک باخت داشته است.

خوزه بوردالاس سرمربی والنسیا در نهمین بازی خود مقابل رئال هم نتوانست پیروز شود و همچنان 9 بازی است که مقابل رئال پیروز نشده و به رکورد دو تساوی و هفت شکست خورده است. او البته هنوز اتلتیکو را هم شکست نداده و در مقابلشان به هفت شکست و یک تساوی رسیده است.

رئال مادرید در  23 بازی پیاپی در لالیگا نباخته است که حالا پنج بازی تارکورد 28 بازی بدون باخت زیر نظر زیدان در سالهای 2016 تا 2017 فاصله دارد.

رئال مادرید در عرض 154 ثانیه با ثبت دو گل شکست را با باخت عوض کرد. آخرین باری که رئال چنین کاری کرده بود به دوره اول انچلوتی در سال 2015 برمی گردد که رئال در عرض 136 ثانیه شکست دو بر یک مقابل ختافه را با گلهای رونالدو با برد سه بر دو عوض کرد.

از سویی والنسیا برای اولین بار در تاریخش در حالی که تا دقیقه 85 از حریف پیش بود، بازی برده را با باخت عوض کرد. از سویی رئال مادرید برای پنجمین بار در تاریخش بازی باخته در لالیگا در خارج از خانه تا دقیقه 85 را با برد عوض کرد. آخرین باری که چنین اتفاقی رخ داده بود به سال 2013 در دوره اول انچلوتی و بازی مقابل لوانته برمی گردد.