مرجع خبري رئال مادريد : امشب شش رئالی در بازیهای ملی به میدان خواهند رفت : کیلور ناواس، ایسکو آلارکون، فرناندو پاچکو، گرت بیل، لوکا مودریچ و خامس رودریگز.

عمان – کاستاریکا / 17:30

کیلور ناواس ، ستاره کاستاریکا در جام جهانی گذشته در بازی دوستانه مقابل عمان به میدان خواهد رفت. او می تواند با حضور در این میدان شمار دقایق خود را افزایش بدهد. وی در این فصل فقط 90 دقیقه مقابل الچه بازی کرده است و این بار فرصت دارد تا کمی خودش را نشان بدهد. ناواس در اردوی قبلی کاستاریکا در مسابقات جام ملت های آمریکای مرکزی حضور نداشت و حالا برای تور آسیایی به جمع سرخپوشان ملحق شده است.

بلغارستان – کرواسی / 22:15
مودریچ 9 روز پس از پیروزی مقابل لودگورتس ، دوباره به بلغارستان بر می گردد. او در کنار راکیتیچ ، مانژوکیچ و کواچیچ امیدهای اصلی کواچ در این میدان است.کرواسی می داند که برای رسیدن به یورو حق امتیاز دادن در چنین بازیهایی را ندارد.

صربستان – اسپانیا / 18:30
امیدهای اسپانیا می دانند که برای رسیدن به المپیک برایشان این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد و به همین خاطر حتی ایسکو را هم به لیستشان دعوت کرده اند. جواهر مالاگایی رئال به شاگردان سلادس کمک می کند تا به یوروی امیدها در سال 2015 برسند. چهار تیم برتر یوروی امیدها راهی المپیک ریو می شوند.

ولز – بوسنی/ 22:15
گرت بیل پس از به ثمر رساندن دو گل سه امتیازی در بازی ولز مقابل آندورا می خواهد همچنان ستاره تیم ملی کشورش باشد. گرت دوست ندارد که یوروی فرانسه را از خانه ببیند و امشب می خواهد در بازی حساس تیمش مقابل بوسنی به سه امتیاز برسد.

کلمبیا – ال سالوادور / 3:30

در بازی دوستانه ای دیگر برای شاگردان پکرمن، امشب خامس رودریگز در تلاش خواهد بود تا پس از اوج گرفتن در رئال مادرید ، خاطرات جام جهانی را تکرار کند.