مرجع خبری رئال مادرید : درفاصله یک هفته تا بازی با بارسلونا ، رئال مادرید یک بار دیگر یک گلباران دیگر را ثبت کرد و این بار در سیوتات والنسیا گل باران به راه انداخت.

پس از بازل این بار نوبت لوانته بود که پنج تایی شود و رئال مادرید فعلا  در یک امتیازی بارسلونا قرار بگیرد. چیچاریتو، ایسکو ، خامس، رونالدو (2) گلهای رئال را به ثمر رساندند تا رئال به آمار خیره کننده سی گل در هشت بازی اول فصل دست پیدا کند.

اولین گل را رونالدو به ثمر رساند. چیچاریتو پنالتی گرفت و ستاره پرتغالی گل زد. خود چیچاریتو با ضربه سر گل بعدی را زد تا رئال با پیروزی دو بر صفر به رختکن برود. بازی با سوپر گل رونالدو آغاز شد. ستاره پرتغالی به زیبایی هر چه تمام تر دو بازیکن را پشت سر گذاشت تا به آمار باورنکردنی 15 گل در هفت بازی دست پیدا کند و آقای گل تاریخ لالیگا تا پایان هفته هشتم شود.

پس از آن رئال مادرید روان تر بازی کرد. خامس با یک استپ سینه و ضربه پای چپ تماشایی گل چهارم را زد و ایسکو نیز با یک شوت تماشایی از بیرون محوطه جریمه گل پنجم را زد.

نکته حائز اهمیت این بود که کاسیاسی که مقصر همه اتفاقات کوچک و بزرگ این روزهاست برای سومین بازی پیاپی کلین شیت کرد . در مجموع کل تیم عملکرد خوبی داشتند تا یک پیروزی دلچسب دیگر بدست بیاید.