مرجع خبري رئال مادريد : الکلاسیکوی شنبه شب را می توان جنگی برای گلزنان دانست. از رونالدو و سوارز که کفش طلا بردند تا سوارز که در استانه شکستن رکورد مسی است ، تا آقای گل جام جهانی ، تا آقای گل تیم ملی برزیل و … همه و همه در این بازی هستند .در کنار این نفرات باید به رایکیتچ، چیچاریتو، پدرو و … اشاره کرد.

رونالدو (20 گل در این فصل): بازیکن پرتغلای آقای گل فصل است. او در هفت بازی لالیگا 15 گل زده است، میانگین او بیش از دو گل در هر بازی است. در لیگ قهرمانان و در سوپرجام اروپا هر کدام دو گل زده و در تیم ملی پرتغال یک بار گلزنی کرده است.

نیمار (14): آمار از او حمایت می کنند. او با هشت گل در هشت هفته دومین گلزن برتر لالیگاست ، یک گل در لیگ قهرمانان و پنج گل در تیم ملی برزیل زده است.

مسی (10): رکورد زارا در آستانه شکسته شدن است. او فقط یک گل تا اسطوره اتلتیک فاصله دارد. در این فصل 7 گل در لالیگا، یک گل در چمپیونزلیگ و دو گل در تیم ملی آرژانتین زده است.

بیل (7): بازیکن ولزی ستاره الکلاسیکوی قبلی بود که در مستایا گلی را زد که به قهرمانی ختم شد. امسال در لالیگا چهار گل زده ، در چمپیونزلیگ یکی و در تیم ملی ولز دو تا.

بنزما (6): گل مهمترین توانایی این بازیکن نیست اما در این فصل 3 گل در لالیگا، دو چمپیونزلیگ و یک گل در تیم ملی فرانسه زده است.

خامس (5): باتزیکن کلمبیایی در ترکیب اصلی رئال جای گرفته است و روز به روز بهتر می شود. اولین گلش در سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکو بود، در سیوتات و ریازور هم در لالیگا گل زد. او مقابل بازل در لیگ قهرمانان و در تیم ملی کلمبیا هم گل زد.

چیچاریتو (4): بازیکن مکزیکی در دقایقی آندک آماری خوب را داشته و سه گل با رئال و یک گل با تیم ملی مکزیک زده است.

لوئیز سوارز (2) : پس از محرومیتی چهار مهه نوبت به او می رسد. دو گل در مقابل عمان به ثمر رساند.