مرجع خبری رئال مادرید : دومین بخش مصاحبه کارلو آنچلوتی با روزنامه سان در آستانه بازی با لیورپول هم امروز منتشر شد.

وابستگی به ورنالدو:”مسلما به رونالدو وابسته هستیم. اگر رئال مادرید رونالدو را از دست بدهد ، بازیکنی را از دست می دهد که در همه بازیها گل می زند.”

رونالدو از رئال می رود؟”هر بازیکنی در دنیا را می توان جایگزین کرد اما رونالدو در حال حاضر بهترین است و معنیش این است که رئال بدون او بهترین را ندارد. اما کریستیانو فوتبالش را در رئلا تمام می کند. 100 درصد مطمئنم که فصل بعد در این جا می ماند و به منچستریونایتد نمی رود.”

امکان اشتباه شما وجود ندارد؟ “(می خندد). 100 درصد مطمئنم چرا کهه در این جا خوشحال است و محبت هواداران را حس می کند. باشگاه از داشتن بهترین بازکین دنیا خرسند است. رابطه بسیار خوبی با او وجود دارد و چیزی عوض نمی شود. کریستیانو فوتبالش را در این جا تمام می کند.”

قبلا گفتید که با کریستیانو 1-0 جلو هستید، یعنی الان در آنفیلد برده اید ؟” نمی دانم اما تا کنون باخت هایی مثل 2-1 و 3-2 در این فصل داشته ایم. البته آمار خودشان گویا هستند. رونالدو در نزدیک به 250 بازی 280 گل زده است. وقتی او را داری یعنی صحب برتری هستی. بقیه مسائل مربوط به بازی فوتبال می شود. داشتن او یک برتری است. آسان نیست که بگویم بهترین بازیکنی است که مربیگری اش را کرده ام چرا که بازیکنان خوبی داشته ام که حتی دروازه بان و مدافع بوده اند. بازیکنان بزرگ زیادی زیر نظر من بوده اند اما از این که رونالدو همیشه گل می زند شگفت زده شدم.”

بازگشت احتمالی خودش به انگلیس:” در انگلیس خوشحال بودم. چلسی خیلی خوب بود. جو این تیم و هوادارانش را دوست داشتم. خاطرات خبوی دارم. دوست دارم که برگردم . همه چیز بستگی به این دارد که چالش در ای جا چقدر طول بکشد. اگر خیلی طول بکشد شاید بازنشسته شوم اما اگر این طور نباشد بازنشسته می شوم. هیچ تردیدی وجود ندارد. روزی که از رئال بروم دو گزینه خواهم داشت : یا فوتبال را ترک می کنم یا به انگلیس بر می گردم.”

شایعه تمایل منچستر به خودش:”فرگوسن هرگز در پاریس با من صحبت نکرد. این داستان صحت ندارد. وقتی تصمیم گرفتم از پی اس جی بروم فقط با رئال صحبت کردم. هرگز با یونایتد تماسی نداشتم. رابطه خوبی با فرگوسن دارم و همدیگر را در ماه سپتامبر در اجلاس یوفا دیدیم. شخصیت بی نظیری دارد. او در میان مربیان یک اسطوره است اما تاکید می کنم که هرگز برای دیدن من به پاریس نیامد.”

پس از وداع مویس هم تماسی نبود؟” در پایان فصل گذشته هم مذاکره ای با من نداشتند. هرگز در دو سال اخیر تماسی با یونایند نداشتم. اگر در لیست آنها بوده ام باعث افتخار من است اما هرگز در این باره با فرگوسن صحبتی نداشتم.”

اگر به انگلیس برگردید، به چلسی می روید؟ (می خندد). فکر نمی کنم که آبراموویچ به فکر تغییر باشد. او از مورینیو راضی است. هیچ مشکلی با آبراموویچ ندارم. دو سال زیبا را در آن جا داشتم اما نمی توانم چیزی را رد کنم.”