مرجع خبری رئال مادرید : لیورپول رویای اسپانیایی در سر دارد. خاویر مانکیو و آلبرتو مورنو، دو بازیکن آینده درا فوتبال اسپانیا دو جناح خط دفاع سرخ ها را در اختیار گرفته اند. اولی ، مدافع راست است که به طور قرضی در اتلتیکو بازی می کند و دومی مدافع چپی است که در این تابستان از سویا به این تیم آمده است. هر دو نفرشان بازیکن تیم امیدهای اسپانیا هستند و مورنو حتی به تیم بزرگسالان هم رسیده است.

مانکیو اظهار داشت :” وقتی خبر علاقه لیورپول به خودم مطرح شد خیلی خوشحال شدم. از همان روز اول بزرگی این تیم را حس ردم. گوش دادن به حمایت هواداران خیلی خوشایند است. همیشه از آنها متشکر بوده ام. بازی در آنفیلد خاص است. ” و مورنو بیان کرد :” هیجان زده هستم. از ابتدا مردم از من و خانواده ام حمایت کردند. می دانستم که لیورپول باشگاه بزرگی است اما وقتی درونش باشی بزرگی اش را بیشتر درک می کنی.”

مورنو در مورد هماهنگی با باشگاه جدیدش گفت :” لیگ انگلیس همیشه برای من خوشایند بوده است. وقتی در اسپانیا بودم فوتبالی دیدنی را شاهد بودم. رفت و برگشت زیاد بازیها باعث می شود که این سبک تمشاایی تر شود.”

مانکیو نیز که در بازی لیورپول و لودگورتس خوش درخشید اظهار داشت :” برای هر بازیکن جوانی اعتماد مربی مهم است. راجرز از اولین لحظه به من اعتقاد داشت. حضور در باشگاهی مثل لیورپول و فیکس شدن خیلی مشکل است.”

مورنو در مورد شرایط سرخ های در لیگ قهرمانان گفت :” ابهام امیز شروع کردیم اما تیم جوانی هستیم و رشد می کنیم. بازی با رئال خیلی مشکل خواهد بود اما در آنفیلد سخت می جنگیم. هواداران بی نظیری داریم. شنیدن شعار ” هرگز تنها گام نخواهی برداشت ” پیش از بازیها بی نظیر است. آنفیلد کی استادیوم جادویی است و هر حریفی در این جا بازی می کند می داند که شب سختی در انتظارش است.”

مانکیو بیان کرد :” به عنوان یک اتلتیکویی بازی ب ارئال همیشه متفاوت سات. باید به این بازی مثل همه بازیها نگاه کنم و به دنبال سه امتیاز باشم. رئال ستارگان بزرگی دارد. بازی جذابی خواهد بود. تقابل با رونالدو شب بزرگی را رقم خواهد زد. سعی می کنیم شب خوبی داشته باشیم. ”

مورنوی 22 ساله پس از به شهرت رسیدن در سویا با 18 میلیون یورو راهی لیورپول شد. ماکیوی 20 ساله م قراردادی دو سال و قرضی بسته که دو میلیون یورو به اتلتیکو می رسد. این باشگاه می تواند با 15 میلیون یورو انتقال وی را نهایی کند.