مرجع خبری رئال مادرید :  نیمار به عنوان یکی از آماده ترین بازکینان حال حاضر بارسا در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مهاجم برزیلی در مورد شکست تیمش در پاریس بیان کرد :” خیلی مشکل بود. تلاش کردیم تا پیروز شویم. حالا باید سه امتیاز را در بازی های بعدی بگیریم و آن خاطره را فراموش کنیم. فعلا به الکلاسیکو فکر می کنیم. قبل از آن باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم. سعی می کنیم که در مقابل هلندی ها بازی خوبی خواهیم داشت. همه تلاش خود را انجام خواهیم داد. امیدواریم که بازی خوبی باشد و از بازی فردا در برنابئو لذت ببریم.”

وی در مقابل ایبار به این علت تعویض شد که مسی از تعویض شدن امتناع کرده بود. وی توضیح داد :” ناراحت نشدم. لئو یک تاریخساز است و به عنوان یک هوادارش خوشحالم که کنار او بازی می کنم. این بخشی از فوتبال است. قرار نیست که یک بازیکن تا آخرین لحظه همیشه درون زمین باشد. ”

نیمار در مورد بازگشت سوارز در ال کلاسیکو بیان کرد :” ما سه نفر می توانیم کنار هم دست به کارهای بزرگی بزنیم. لئو بهترین بازیکن دنیاست و با حضور سوارز ترکیب قدرتمندی در اختیار خواهیم داشت. به نظرم او کاملا اتفاقات مربوط به گاز گرفتن کیه لینی را فراموش کرده است.”

وی در مورد مصدومیت بیل و غیبت وی در ال کلاسیکو گفت :” رئال بازیکن کیفیتی است و بدون بیل هم بازیکنان قدرتمندی در ترکیبشان خواهند بود.”